Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #1 Skrevet 30. august 2018 Føler meg helt kraftløs. I går hadde jeg en sånn dag hvor jeg var som en Duracell kanin.. men nå er det igjen tomt.. Trøtt, uopplagt og tung i kroppen. Alt er et ork. Skulle liksom tro at jeg hadde fått ladet batteriene etter 5 ukers ferie.. Anonymkode: 39d6a...ad7
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 Har det samme problemet. Blir ikke opplagt etter søvn heller.. så nå har jeg begynt på jern og d vitaminer i håp om at det skal redde meg 🙊 Anonymkode: 62ca1...700
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #3 Skrevet 30. august 2018 Tror det er ganske vanlig. Innimellom har jeg litt dårlig samvittighet overfor barna fordi jeg føler jeg legger igjen all energi på jobb, men så tenker jeg at det er den jobben som forsørger dem også. Anonymkode: 87bf0...fc4
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #4 Skrevet 30. august 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror det er ganske vanlig. Innimellom har jeg litt dårlig samvittighet overfor barna fordi jeg føler jeg legger igjen all energi på jobb, men så tenker jeg at det er den jobben som forsørger dem også. Anonymkode: 87bf0...fc4 Ja, selv om jeg ikke opplever at jobben sliter.. jeg har en veldig flott og fleksibel jobb - så gjør den nok det. Veldig intens til tider men med mulighet for hjemmekontor andre tider .. men jeg er ikke så flink til å logge av på kvelden.. Mye skrivearbeid og foredrag Også har vi nettopp gjort en stor renovasjonsjobb hjemme.. og for å si det slik så har jeg omtrent fylt en container alene.. Mannen har jobbet mye og jeg har tatt all bæring og sjauing. Hele helgen gikk med til det Har vondt i alle muskler.. særlig korsrygg og nakke., utsetter å gå til lege, men går egentlig - når jeg kjenner etter - rundt og tror jeg skal dø.. at heg har langt fremskreden kreft. Kan liksom ikke huske sist jeg var opplagt 😭😭😭 HI Anonymkode: 39d6a...ad7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå