Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Datet en fyr for noen uker siden etter mye mas fra han. Vi var veldig mye sammen over en periode på 14 dager. Han hadde litt å stri med i dn perioden. Plutselig fikk jeg en mld om at ting var gått for fort og han måtte fikse det han hadde å stri med. Han har nå fikset dette. Bør jeg be om en skikkelig forklaring på hvorfor han ikke vil treffe meg mer, syntes «det gikk for fort» var en litt tynn unnskyldning og ikke minst å sende det på mld. Jeg har vært klar på at jeg egentlig ikke er klar for noe forhold nå, men vet ikke hva som kunne blitt. Vi er godt voksne og syntes egentlig at han skylder meg en forklaring, ikke bare en mld der han skriver at det gikk for fort. Anonymkode: d6382...906
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Han er ikke interessert. Gå videre, du også. Anonymkode: c2772...cba
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 Hva ønsker du å oppnå med det?🤷🏻♀️ Jeg ville bare gått videre, og ikke ofret det en tanke. Du sier jo selv at du ikke ønsket et forhold... Så la det gå. Han har issues, drit i resten. Anonymkode: 2bdb4...d6f
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 Det er det som er tingen her, mannen har ingen issues. Han må være den mest god hjerta mannen jeg har truffet, men vet også st han skyr alle konflikter. Han er livredd for å si noe galt om noen. Har tenkt tanken om han bare liker «jakten». Han er veldig på at vi skal være venner. Anonymkode: d6382...906
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 Du har vært veldig klar på at du ikke er interessert i et forhold, så hvilken rolle spiller det? Du vil jo ikke ha han.. Anonymkode: b406d...adc
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #6 Skrevet 29. august 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er det som er tingen her, mannen har ingen issues. Han må være den mest god hjerta mannen jeg har truffet, men vet også st han skyr alle konflikter. Han er livredd for å si noe galt om noen. Har tenkt tanken om han bare liker «jakten». Han er veldig på at vi skal være venner. Anonymkode: d6382...906 Me hva for en rolle spiller det for deg, du vil jo ikke ha han uansett Anonymkode: 861c3...896
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #7 Skrevet 29. august 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Me hva for en rolle spiller det for deg, du vil jo ikke ha han uansett Anonymkode: 861c3...896 KAN det være at hun i utgangspunktet ikke følte seg klar for er forhold, men likte ham så godt at hun var villig til å revurdere tror du? Anonymkode: 3f08b...2ad
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #8 Skrevet 29. august 2018 Tipper hun likte å bli jaktet på, og når han droppet henne ble hun snurt; til tross for at hun egentlig ikke var interessert.. Anonymkode: b406d...adc
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #9 Skrevet 29. august 2018 Jeg ville vurdert det etterhvert, ja, men ikke etter bare to uker, han vet at han sjarmerte meg. Det var hyggelig å bli jaktet på, men det ble mer enn jeg hadde trodd.Han endret seg mer eller mindre over natten. Anonymkode: d6382...906
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #10 Skrevet 29. august 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er det som er tingen her, mannen har ingen issues. Han må være den mest god hjerta mannen jeg har truffet, men vet også st han skyr alle konflikter. Han er livredd for å si noe galt om noen. Har tenkt tanken om han bare liker «jakten». Han er veldig på at vi skal være venner. Anonymkode: d6382...906 Han har da sikkert noe negativt å si om deg (noe han ikke likte), men det endrer ikke noe om du får vite det, så da sier han «det gikk for fort frem». (Nærliggende å gjette at han syntes du var for intens for han. Dette får du i såfall ikke gjort noe med, ergo ikke noe vits i å få vite). At han gjerne vil være venner er bare en måte å føle seg bedre på når man avviser noen, ingen mener det...trust me. Anonymkode: 2bdb4...d6f
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #11 Skrevet 29. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Han har da sikkert noe negativt å si om deg (noe han ikke likte), men det endrer ikke noe om du får vite det, så da sier han «det gikk for fort frem». (Nærliggende å gjette at han syntes du var for intens for han. Dette får du i såfall ikke gjort noe med, ergo ikke noe vits i å få vite). At han gjerne vil være venner er bare en måte å føle seg bedre på når man avviser noen, ingen mener det...trust me. Anonymkode: 2bdb4...d6f For intens? Det var jeg hvertfall ikke. Han var intens, men det gjorde ingenting. Var han som gikk hjem fra fest tidlig fordi han ville jeg skulle komme etc. Så intens var jeg ikke. Anonymkode: d6382...906
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #12 Skrevet 29. august 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: For intens? Det var jeg hvertfall ikke. Han var intens, men det gjorde ingenting. Var han som gikk hjem fra fest tidlig fordi han ville jeg skulle komme etc. Så intens var jeg ikke. Anonymkode: d6382...906 Bare glem han! Anonymkode: 40a43...f65
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #13 Skrevet 29. august 2018 Da var du sikkert for lite interessert til at han orket å legge seg etter deg mer, da. I tillegg til at du sa at du ikke var interesser i et forhold.. er vel begrenset hvor lenge en mann gidder å «beile» på noen som gir uttrykk for at de ikke er interessert tilbake. At du muligens ville gitt han en sjangse etterhvert ( hvor mange uker var kriteriet ditt?) kunne han ikke tankelese seg til. Derfor droppet han deg.. Anonymkode: b406d...adc
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #14 Skrevet 30. august 2018 Du viser halvlunken interesse for han, også blir du overrasket over at han ikke vil satse på deg? Tja...skjønner han godt. Folk som er så ambivalente som deg i starten blir neppe mer engasjert når forelskelsen dabber av Anonymkode: 21d61...e7d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #15 Skrevet 30. august 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du viser halvlunken interesse for han, også blir du overrasket over at han ikke vil satse på deg? Tja...skjønner han godt. Folk som er så ambivalente som deg i starten blir neppe mer engasjert når forelskelsen dabber av Anonymkode: 21d61...e7d Jeg viste interesse etterhvert, jeg valgte selv og være mye sammen med han så vi ble kjent. Anonymkode: d6382...906
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #16 Skrevet 30. august 2018 16 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg viste interesse etterhvert, jeg valgte selv og være mye sammen med han så vi ble kjent. Anonymkode: d6382...906 Tror du uansett skal la dette passere. Forklaringen er vel at han ikke var nok interessert til å satse på deg Anonymkode: 21d61...e7d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #17 Skrevet 30. august 2018 Hva håper du å få ut av en forklaring, har du et klart bilde av det? Jeg tenker at det han har gjort er en avvisning, og jeg skjønner at det er kjipt at det kommer så brått når han har vært så "på". Likevel ser jeg ingen "lykkelig slutt" på å be ham om en forklaring. Hvis han var typen til å gi deg en god forklaring som du kunne forstå og leve med, så hadde han nok gjort det istedenfor å "ghoste" deg eller hva det heter. Anonymkode: 76bee...a90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå