Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Jeg har ingen å snakke med, er alene hele dagen og kveldene og sover dårlig om natta. Er det noen jeg kan ta kontakt med? Gruer meg sånn Anonymkode: 88a06...a10
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Gruer du deg til keisersnittet? Synes du skal starte med jordmor, hun kan henvise deg videre om du ikke får hjelpen du trenger hos henne. Selv har jeg hatt tre vaginale fødsler og et keisersnitt, begge deler er helt ok altså. Noen ganger må nødutgangen brukes og da er keisersnitt en fantastisk løsning, men som regel kan barnet fødes vaginalt og det er selvfølgelig det beste. Men de gangene man må ta keisersnitt fungerer det helt utmerket og er en helt ok måte å føde på det også. Anonymkode: 3c17e...7b7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gruer du deg til keisersnittet? Synes du skal starte med jordmor, hun kan henvise deg videre om du ikke får hjelpen du trenger hos henne. Selv har jeg hatt tre vaginale fødsler og et keisersnitt, begge deler er helt ok altså. Noen ganger må nødutgangen brukes og da er keisersnitt en fantastisk løsning, men som regel kan barnet fødes vaginalt og det er selvfølgelig det beste. Men de gangene man må ta keisersnitt fungerer det helt utmerket og er en helt ok måte å føde på det også. Anonymkode: 3c17e...7b7 Ja. Gruer meg noe sinnsykt. Er ikke lenge til så har "ikke tid" til å gå den veien du beskriver. Kanskje jeg kan ta direkte kontakt med sykehuset? Anonymkode: 88a06...a10
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja. Gruer meg noe sinnsykt. Er ikke lenge til så har "ikke tid" til å gå den veien du beskriver. Kanskje jeg kan ta direkte kontakt med sykehuset? Anonymkode: 88a06...a10 Noen andre som har tips ? Anonymkode: 88a06...a10
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Noen andre som har tips ? Anonymkode: 88a06...a10 Her jeg bor, kunne jeg ringt fødeavdelingen og bedt om å få komme og ta en prat. Men jeg vet at det ikke nødvendigvis er sånn på større steder. Du kan jo sjekke det. Jeg har hatt et keisersnitt pga. fødselsangst. Det var faktisk en veldig flott opplevelse. Kontrollert, trygt, rolig og fint. Fikk babyen opp på brystet med en gang. Så ingenting, da var det verre med de vaginale fødslene og blod overalt 😅 Kjente ingenting heller, og fikk godt med smertestillende i dagene etter. Jeg lover at du gruer deg unødig, det er langt ifra så ille som du frykter. Anonymkode: 33de8...45a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #6 Skrevet 30. august 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Her jeg bor, kunne jeg ringt fødeavdelingen og bedt om å få komme og ta en prat. Men jeg vet at det ikke nødvendigvis er sånn på større steder. Du kan jo sjekke det. Jeg har hatt et keisersnitt pga. fødselsangst. Det var faktisk en veldig flott opplevelse. Kontrollert, trygt, rolig og fint. Fikk babyen opp på brystet med en gang. Så ingenting, da var det verre med de vaginale fødslene og blod overalt 😅 Kjente ingenting heller, og fikk godt med smertestillende i dagene etter. Jeg lover at du gruer deg unødig, det er langt ifra så ille som du frykter. Anonymkode: 33de8...45a Tusen takk for svar ❤❤❤ Jeg gruer meg sånn pga har stikkangst. Gruer meg enormt til å bli stukket. Jeg har tatt 3 ks og gruer meg pga det blir verre og verre for hver gang 😔 Anonymkode: 88a06...a10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå