Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Bruker hun egentlig en bh som passer? Anonymkode: 863ef...2a8
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bruker hun egentlig en bh som passer? Anonymkode: 863ef...2a8 Haha ….. har lurt på det samme. Dama klær seg jo så hjelpeløst kjerring at det er ondt å se på, til og med for meg som mann (hetro). Anonymkode: 40d8c...652
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 Du får rette en forespørsel til Kongehuset eller på hennes Instagram. Vi kan dessverre ikke hjelpe... hvis dette tydeligvis var interessant for deg Anonymkode: a5c91...d03
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 Er det noen det er noe feil med? Trodde det var holdningen hennes. Noen av oss er jo litt krumme i ryggen,og da blir frontpartiet litt feilplassert. Men enklere å gjøre noe med bh enn holdning. Anonymkode: 6a03e...c6c
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #6 Skrevet 29. august 2018 Det er ikke ufint ment altså. Jeg tror hun hadde fått en mer snerten figur med en annen type bh, tror hun bruker en som ikke gjør henne noen tjenester. BH har mye og si for holdningen. HI Anonymkode: 863ef...2a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå