Gjest MrsGrey Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 (endret) Hun sier nå at hun kanskje skal til nærmeste "småby" på lørdag å møte en hun har snakket med på Snapchat...! Han er da visstnok 2 år eldre enn henne og en veldig ok fyr. Jeg merker at jeg er skikkelig skeptisk!! Har gitt klar beskjed om at hun ikke får dra alene, så nå har hun spurt en venninne. Trenger som sagt innspill! Setter forøvrig stor pris på at hun sa fra! 😳 Endret 29. august 2018 av MrsGrey
skinnfilla Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Det der er jeg veldig skeptisk til! men for all del , kan jo være en hyggelig kar, mye av kontakt foregår jo nettopp på snap og nett. Vi dinosaurer, har vanskelig for å sette oss inn i dette🙈😅
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 Nei, det skal hun ikke. Men om han vil kan han komme til henne, hjemme. Anonymkode: 56aed...629
Mamma_til_2 Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 Skjønner du er skeptisk, rådet om og ha med noen er bra og håper hun tar det til seg. Jeg ville og anmode henne og sørge før nok strøm på tlf, gjerne sende en sms når hun kom frem og en når hun dro, helst en midt i og. Jeg er hønemor. Og ikke møt denne personen en plass der de er alene men en kaffebar etc er helt ok.
Mamma_til_2 Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 Og for all del si/ Be henne ringe om det er noe du kommer!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #6 Skrevet 29. august 2018 Vær veldig glad for at hun sier slikt til deg, så da vil jeg råde deg til å ikke sette deg helt på bakbeina ifare for å miste denne åpenheten. Selv om hun straks er voksen er hun fortsatt ikke voksen, så en backup på slike ting er lurt. Har hun mulighet til å ha med en veninne, la de dra. Har ingen mulighet til å dra hadde jeg blitt med og vært i samme by, men ikke vært med henne. (Tilbyr du deg dette, spør hun nok plutselig en venn som kan. For å ha mamma på slep er kleint) Vær åpen med henne og si det er mye ugler i mosen, men det kan også være at dette blir ett hyggelig vennskap, ett hyggelig møte eller noe mer. Selv hvor mye vi tror og håper, finnes det uerlige mennesker med ikke så hyggeige hensikter så litt backup er lurt. Selv har jeg endt opp med å slå ned en mann når jeg var atten år. Veldig hyggelig mann, helt til han ikke var så hyggelig. Han hadde nok ikke regnet med at en liten jente som meg reagerte så fort som jeg gjorde, jeg fant meg ikke i å bli pillet på nesen. Kjenner jeg gruer meg til mine unger kommer i den alderen, som er straks. For grensen for hva jeg syns de skaal få lov til og ikke er vanskelig, de er jo straks voksne og må få erfare livet selv samtidig som jeg vil skjerme de for farer. Anonymkode: 6aecf...1e8
Gjest MrsGrey Skrevet 29. august 2018 #7 Skrevet 29. august 2018 Takk for svar! Ser ut til at vi tenker ganske likt 😊
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #8 Skrevet 30. august 2018 Ville nok selv satt pris på om han kom hit i stedet.. Anonymkode: 3ef95...a98
Anonym bruker Skrevet 30. august 2018 #9 Skrevet 30. august 2018 Hun er så stor så synes jeg ikke du bør si så mye Anonymkode: 495d8...2f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå