Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Hei. Har add og har startet på strattera.. kaldsvetter spesielt om natten, og er mye kvalm.. dette skulle vistnok gå over.. kunne ta litt tid før de virket har jeg lest. Legen min skal øke dosen.. men nå føler jeg meg så rar i kroppen.. vanskelig å beskrive.. men føler meg irritert på en måte..ellers merker jeg ingen forandringer. til de som har brukt denne medisinen.. er dette noe som går over? Hvordan fungerer denne typen(som ikke er sentralstimulerende).. i motsetning til andre typer? Skal spørre legen litt mer når jeg skal dit også, med greit å høre litt erfaringer fra andre. Takk. Anonymkode: ad041...0a4
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Jeg har aldri brukt den selv men min datter har. Vi sluttet med den etter noen ukers bruk. Hun ble veldig emosjonelt påvirket av den. Gråt uten grunn og sovnet på dagtid (som aldri har skjedd, før eller siden). Hun bruker medikinet nå, på lav dose. Fungerer fint. Anonymkode: 08439...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå