Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Jeg har brukt mye mørkeblått og svart i sammen. Svart bukse, mørkeblå genser. Mørkeblått skjørt, svart strømebukse. Osv. Fikk nettopp høre at dette absolutt ikke passer sammen. Litt sånn som rødt og rosa. Stemmer det? Aldri tenkt over at jeg ikke kan bruke dette i sammen. Får høre dere som sikkert er mer moteinteressert enn meg. Anonymkode: 2613d...c8b
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Kommer ann på blåfargen, noen ganger går det fint og andre ganger ikke. Jeg bruker det mye selv. Rød og rosa kan også gå med de riktige tonene, sånne regler er bare tull. Anonymkode: f8704...441
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 Det er «gamle» regler... Både blått og sort, rødt og rosa, lær og ull, matt og blankt, alle disse tingene kan man fint mikse. Men det kan se finest ut om man forsøker at det ikke skal se ut som om man prøvde å matche det, hvis du skjønner? Feks så har jeg i dag en blå genser og sorte bukser -Buksen er litt «blank» og genseren ullblanding. Så de skiller seg. Anonymkode: 4f85a...4ca
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kommer ann på blåfargen, noen ganger går det fint og andre ganger ikke. Jeg bruker det mye selv. Rød og rosa kan også gå med de riktige tonene, sånne regler er bare tull. Anonymkode: f8704...441 Enig med deg Anonymkode: 408d9...661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå