Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Trenger bare maskin til småreparasjoner og opplegging av klær. Skal ikke sy avanserte ting, men den burde greie å sy opplegg av feks jeans. Jenny, premie i bokklubb en. Anonymkode: 5914d...f5c
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Gå heller i en symaskinbutikk/nettbutikk og kjøp en rimelig en der. Bokklubber er best på bøker, ikke symaskiner :-) Anonymkode: b087d...7e7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 «Godt utstyr er halve jobben». Hvis du vil kose deg med å sy kjøper du en rimelig maskin fra sybutikk. Hvis du vil krangle med maskinen og miste hele sy-lysten går du for bokklubb-varianten. Anonymkode: 2ccf5...4a6
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 Jeg lærte da jeg kjøpte min maskin, at det å sy i jeansstoff krever mye av maskinen, så de enkleste vil ofte ikke klare det. Vet ingenting om maskinen du linker til, men mistenker at den ikke vil klare det. Anonymkode: d963d...994
soleia Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 Jeans stoff er tjukt og hardt, så det er noko av det meir krevande å sy. Du bør kjøpe ei ekstra sterk jeansnål til maskina til det bruket. Ville kjøpt ei skikkeleg symaskin. Ikkje nødvendigvis så dyr, og med masse finesse, men billigvarianten av eit anerkjent merke. Symaskin som krøllar tråden til ein vase, eller ikkje klarar å få nåla gjennom stoffet på ein skikkeleg måte gjer syinga til herk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå