Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Hva gjør jeg feil? Vanlig hvetedeig, fyll bestående av sukker, smør og kanel. Noen råtips her? Anonymkode: a030e...b80
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 For mye hvetemel i deigen, eller for lang steketid. Anonymkode: 7533b...6e7
Himmel og hav Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 Jeg holder en knapp på for mye mel. Lag deigen løsere og bruk minimalt med mel når du baker ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå