Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Style tips: Ikke klipp håret veldig kort hvis du ikke har et usedvanlig pent ansikt Ikke farg håret i rødtoner hvis du ikke har veldig god hudfarge Ikke tygg tyggis i offentlighet Ikke ha trange klær på fleskevalker eller feite lår Strenge, typete briller krever et spesielt ansikt. Anonymkode: 23c29...bd7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 OK? Dette er vel ikke et «styletips», men en personlig mening... den er i tillegg ganske krass, og fremmer et syn på at man må bare vakker og slank for å kunne ga på det man ønsker. Finn på noe annet, for dette kan du ikke. Anonymkode: f1e08...1bf
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: OK? Dette er vel ikke et «styletips», men en personlig mening... den er i tillegg ganske krass, og fremmer et syn på at man må bare vakker og slank for å kunne ga på det man ønsker. Finn på noe annet, for dette kan du ikke. Anonymkode: f1e08...1bf Dette Anonymkode: 5687e...cf6
Gjest MrsGrey Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 Ok.... Jeg har kort-kort hår fordi jeg liker det og syns igrunn jeg kler det selv. Et usedvanlig pent ansikt har jeg ikke. Jeg går med de klærne jeg føler meg vel i. Tygger tyggis når og hvor jeg vil. Slafser ikke da. Ok?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 23 minutter siden, MrsGrey skrev: Ok.... Jeg har kort-kort hår fordi jeg liker det og syns igrunn jeg kler det selv. Et usedvanlig pent ansikt har jeg ikke. Jeg går med de klærne jeg føler meg vel i. Tygger tyggis når og hvor jeg vil. Slafser ikke da. Ok? Høres veldig bra ut for meg! Om vi skal snakke om styletips, så sier vel ekspertene at man fint kan ha en kort frisyre om man liker det og at enkelte ansiktsfasonger kler det bedre enn andre. Hvor pen man er har virkelig ikke noe å si, slik trådstarter sier. Anonymkode: f1e08...1bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå