Gå til innhold

Salomon sko til dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er de på størrelse? Små, store eller «true to size»? 

Anonymkode: 81318...017

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Salomon gore tex joggesko. Jeg synes mine er litt små og litt stive, i tillegg så er litt smale og veldig høye på den buen under kulen på ankelen. Jeg fikk problemer med at de gnagde på kulen, noe jeg aldri har hatt problemer med når det gjelder andre sko. Jeg har noen gamle salomon goretex joggesko og de er ikke sånn, så det kommer sikkert an på typen. De er mye mykere og, så jeg er ikke så glad i mine nyeste salomon desverre :(

Anonymkode: 7a258...b56

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har Salomon gore tex joggesko. Jeg synes mine er litt små og litt stive, i tillegg så er litt smale og veldig høye på den buen under kulen på ankelen. Jeg fikk problemer med at de gnagde på kulen, noe jeg aldri har hatt problemer med når det gjelder andre sko. Jeg har noen gamle salomon goretex joggesko og de er ikke sånn, så det kommer sikkert an på typen. De er mye mykere og, så jeg er ikke så glad i mine nyeste salomon desverre :(

Uff da, det lover ikke godt. Ser mange selger sine Salomon sko fordi de ikke passer føttene deres. Er på jakt etter myke gode sko til å gå tur med i bløtt vær! 

Hi 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff da, det lover ikke godt. Ser mange selger sine Salomon sko fordi de ikke passer føttene deres. Er på jakt etter myke gode sko til å gå tur med i bløtt vær! 

Hi 

Jeg var så glad i mine gamle salomon sko, så jeg ble så skuffet over de nye. De kjentes gode ut i butikken, men når jeg fikk prøvd de ordentlig, var det for sent å bytte de. Jeg synes mine er litt stive, men det er vel ikke så rart for de blir jo ikke så mye brukt akkurat. Men som sagt, det kan ha med modell å gjøre. Jeg ser at mine nyeste er smalere enn de gamle. Men de er veldig fine da :) tommel opp for noe bra. I tillegg så har de sånn dustesnøring. De har ikke knytteskolisser, men en strammer bare.

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi 

En ting som er bra med de er at de tåler godt med vann. Jeg har brukt de i regnvær (ikke øspøs) flere ganger uten å bli våt på beina

Skrevet

Jeg har flere par, men de er litt eldre modeller så mulig de har forandret de nyeste. Jeg bruker vanligvis 38 og 39, i Salomon har jeg 38 2/3 så vil si de er vanlige i str. 

Anonymkode: 0dca5...9b1

Skrevet

Kjøp Viking i stedet! 

Anonymkode: 9efbf...47f

Skrevet

Jeg har Viking str 40 og Salomon str 40 2/3. De kjennes akkurat like store ut, men vet ikke om det er Viking som er litt store i størrelsen eller Salomon som er litt små.

Anonymkode: a13d1...3e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...