Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Jeg har hatt samme arbeidsplass i 12 år. Jeg har en utdannelse som kun dekker den jobben jeg har. Jeg tjener godt over gjennomsnittet og har hele livet mitt på arbeidsplassen min. Men når har det seg at det er store endringer i firmaet. Folk som har vert der i mange år slutter. De orker ikke mer. Jeg kjenner at alt er blitt mye vanskeligere. Man for ikke innvilliget feriesøknader, alt er blitt mer tungvint, mye mer jobb og lite hyggelige sjefer. Rett og slett ikke samme arbeidsplass det har vert. Jeg har veldig tungt for forandring og jeg har ikke en type høyere utdannelse da jeg aldri har trengt å ta en. Kikket litt rundt på Finn bare for morro skyld og DER fant jeg drømme jobben. Det var nesten som om navnet mitt stod skrevet på den. Hva hadde dere gjort i mitt tilfelle? Hadde dere søkt? Anonymkode: 45881...f03
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Klart det. Du taper ingenting på å søke, så får du heller ta stilling til hva du vil gjøre hvis du får jobben. Anonymkode: 1e84b...d9d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 Selvsagt! Etter 12 år burde du uansett gjøre noe annet, det vil øke kompetansen din å jobbe ulike steder og gjøre deg mer attraktiv på sikt. Anonymkode: e4bc5...89d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #5 Skrevet 28. august 2018 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke skal søke? Anonymkode: 81e7e...266
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #6 Skrevet 28. august 2018 Det er jo bare å søke. Du forplikter deg jo ikke til noe som helst ved å sende inn en søknad. Anonymkode: 17ca6...a0b
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #7 Skrevet 28. august 2018 Nei det var det da. Det er jo en vane kanskje som gjør at jeg blir litt redd. Tenker hva om jeg faktisk for den? Bedre å drømme om en forstår😂he he jeg vet jo det er helt teit! Men takk jenter jeg skal skrive en søknad i morgen. Anonymkode: 45881...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå