Gå til innhold

Katten må avlives imorgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg gruer meg sånn til det. Jeg vil være der slik at katten har det tryggest og best mulig gjennom det hele... Katten er 9 år og vært sammen med oss gjennom mange faser... Før barna... Trodde ikke jeg skulle bli så lei meg, men jeg kjenner tårene presse på.. Tenker på om katten har fått nok kjærlighet. At jeg skulle ha klappet henne mer selv om ting har vært travelt med to barn. Katten er bare verdens snilleste. Har aldri kort selv når barna er litt for nære og høylytte og jeg ser hun ikke liker det. Hun lå inntil meg kontant da jeg lå med hyperenesis med begge ungene. Off måtte bare få det ut et sted. Blir nok å kose med henne hele kvelden i dag... Noen som har opplevd å være med på avlivning?hvordan skjer det hele? Går det raskt? 

Anonymkode: 62b47...182

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må hun avlives då?

Jeg har vært med på det, husk å betalt før du går inn med dyret så slipper du å stille deg gråtende i luken for å betale etterpå.

Det går veldig fort, er utrolig trist.

Anonymkode: 3b51f...f8d

Skrevet

Uff, så utrolig trist. Er katten så syk? Stakkars❤️❤️

Anonymkode: 3a1a9...aa7

Skrevet

Avlivet hunden min for noen år siden. Veldig, veldig trist og en vanskelig avgjørelse selv om det helt klart var det riktige (kreft i magen og veldig dårlig livskvalitet.) Det positive var at det var veldig fredelig og raskt over. Ingen smerter eller andre ting, han sovnet bare og så var han borte. Skjønner godt at du er lei deg, og jeg håper det likevel blir en fin avskjed for deg. ❤️

Anonymkode: 78087...f1b

Skrevet

Jeg har måttet gjøre det 2 ganger, og jeg synes det var tøft begge gangene. Måtte avlive hunden min for mange mange år siden  og avlivet min 18 år gamle katt for ca 1 mnd siden, så vet hvordan du har det. Det var lurt det tipset du fikk med å betale først, skulle ønske jeg hadde tenkt på det da.. Det var hardt å vente i kø etterpå med tomt bur.

Det var vondt og vanskelig å måtte gjøre det, men  hun var syk og det var det beste for henne.  Dyrlegen var veldig respektfull, og det gikk raskt. Hun sovnet og borte var hun.

Klem til deg 💔

Anonymkode: 3d55c...c83

Skrevet

Ikke katt, men hund. Måtte avlive hun i mai, 11år gammel, kom som et sjokk da hun ble akutt syk på morgenen, dro til dyrlegen og det var kreft i alt, ingenting å gjøre. Visste ikke det på forhånd.

Da dette var en helligdag så var det ingen andre der, men vi betalte før hun fikk sprøytene, vi ville ha urne, så måtte velge det der og da.

De får først en sprøyte så de sovner, kan bli kvalme og kaste opp, det gjorde vår. Dette får du nok info om. Fikk så siste sprøyte når hun sov og det gikk fort. Var der hele tiden, tøffeste jeg har vært med på. Du kan være der sammen med dyret så lenge du vil, husker det var tøft å forlate hun der. Får tårer i øynene når jeg skriver dette nå, fortsatt vondt og det er lov å ha det sånn, selvom det "bare" er et dyr som mange sier.

Føler virkelig med deg, stor klem til deg.

Anonymkode: 6ec1d...37d

Skrevet
På 28.8.2018 den 20.45, Anonym bruker skrev:

Hvorfor må hun avlives då?

Jeg har vært med på det, husk å betalt før du går inn med dyret så slipper du å stille deg gråtende i luken for å betale etterpå.

Det går veldig fort, er utrolig trist.

Takk for tipset, gjorde som du sa...og glad for det. Hun fikk den sykdommen fip... Lite å gjøre da 😣 hi

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tipset, gjorde som du sa...og glad for det. Hun fikk den sykdommen fip... Lite å gjøre da 😣 hi

Så utrolig trist. Mange klemmer til deg ❤

Skrevet

Klem til deg. Jeg valgte hjemmeavliving, og prosessen var vond for oss, men smertefritt for Pus. 

Det kan skje at det kommer litt blod ut nesen, men det er ikke tegn på smerte. 

Anonymkode: b3010...40a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...