Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Jeg hadde lagt meg og fikk ikke sove. Etter en stund kikker jeg bak meg og ser en mannsfigur som dukker opp av en slags kjele. Et lokk løftes fort av og en eldre mann stiger opp av kjelen og forsvinner opp igjennom taket. Jeg så bare overkroppen, bena var som en røyksky. Helt tydelig ansikt og jeg er 100% sikker på at jeg var våken. Hjertet hamret lenge etterpå og jeg sovna først utpå morgenen. Hva var dette og kommer han igjen? Anonymkode: 95b65...feb
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Sett for mye på Aladdin i det siste? Anonymkode: 2b39a...a1c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 Nei faktisk ikke.. hi Anonymkode: 95b65...feb
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 Søvnparalyse? Anonymkode: ebea2...937
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #5 Skrevet 28. august 2018 16 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg hadde lagt meg og fikk ikke sove. Etter en stund kikker jeg bak meg og ser en mannsfigur som dukker opp av en slags kjele. Et lokk løftes fort av og en eldre mann stiger opp av kjelen og forsvinner opp igjennom taket. Jeg så bare overkroppen, bena var som en røyksky. Helt tydelig ansikt og jeg er 100% sikker på at jeg var våken. Hjertet hamret lenge etterpå og jeg sovna først utpå morgenen. Hva var dette og kommer han igjen? Anonymkode: 95b65...feb Drømmm- Anonymkode: 99f34...ea4
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #6 Skrevet 28. august 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde lagt meg og fikk ikke sove. Etter en stund kikker jeg bak meg og ser en mannsfigur som dukker opp av en slags kjele. Et lokk løftes fort av og en eldre mann stiger opp av kjelen og forsvinner opp igjennom taket. Jeg så bare overkroppen, bena var som en røyksky. Helt tydelig ansikt og jeg er 100% sikker på at jeg var våken. Hjertet hamret lenge etterpå og jeg sovna først utpå morgenen. Hva var dette og kommer han igjen? Anonymkode: 95b65...feb Har du mye kjeler stående bak sengen din? 😂 Jeg opplever søvnparalyse av og til. Hender at jeg ser ting, men klarer ikke bevege meg. Da er jeg såpass bevisst at jeg kan tenke som om jeg er våken og jeg husker alt. Anonymkode: c1ec9...3d7
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #7 Skrevet 28. august 2018 Kanske d, skremmende var d ihvertfall:/ hi Anonymkode: 95b65...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå