Gå til innhold

Ang bukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg tre nye bukser. 

De sitter dessverre mer enn før sommeren. Ville du byttet eller ventet til de passet igjen? 

Vil ned igjen. 

Anonymkode: d59c4...94a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger de alltid i skapet fordi jeg innbller meg at de kan passe senere........noe de sjelden gjør

Anonymkode: 31f80...cd3

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg legger de alltid i skapet fordi jeg innbller meg at de kan passe senere........noe de sjelden gjør

haha :D Det kjenner jeg meg igjen i :D   

Anonymkode: 54af2...067

Skrevet

Hvordan byttet? Du kan da ikke levere dem tilbake i butikken nå og noen bukser som passer må du jo ha.

Anonymkode: d8e4e...15f

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan byttet? Du kan da ikke levere dem tilbake i butikken nå og noen bukser som passer må du jo ha.

Anonymkode: d8e4e...15f

De er nettopp kjøpt. Så har kvittering. Må gjerne gå opp en str eller la de ligge til de er mer behagelig på. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

De er nettopp kjøpt. Så har kvittering. Må gjerne gå opp en str eller la de ligge til de er mer behagelig på. 

Synes det ser ut som du kjøpte dem før sommeren? I så fall kan du da virkelig ikke mene at du kan bytte dem nå? 

Anonymkode: 07702...b9b

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes det ser ut som du kjøpte dem før sommeren? I så fall kan du da virkelig ikke mene at du kan bytte dem nå? 

Anonymkode: 07702...b9b

Nei, kjøpte de nå. Og de sitter mer enn før sommeren. Prøvde de ikke. Tok den str jeg pleier. Så komt noen ekstra kilo dessverre. Vil ha de av igjen så lurer på å beholde de til jeg får de av igjen eller bytte til større str. 

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjøpte meg tre nye bukser. 

De sitter dessverre mer enn før sommeren. Ville du byttet eller ventet til de passet igjen? 

Vil ned igjen. 

Bytt den ene, slik at du kan bruke den mens du går ned til de andre :-)

Anonymkode: d4c3c...d80

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Bytt den ene, slik at du kan bruke den mens du går ned til de andre 🙂

Anonymkode: d4c3c...d80

Får reise å prøve i større og bytte en. Må ha noe i en mellom periode ja. 😉

Skrevet

Jeg hadde bytta begge, vi kjenner vel alle noen som har et skap fullt av klær de skal slanke seg inn i :ler:

Skrevet
3 timer siden, **snuskeluska** skrev:

Jeg hadde bytta begge, vi kjenner vel alle noen som har et skap fullt av klær de skal slanke seg inn i :ler:

He he, du har jo litt rett i det da. 😉 Dumt å ha bukser som aldri sitter fint på. 

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, kjøpte de nå. Og de sitter mer enn før sommeren. Prøvde de ikke. Tok den str jeg pleier. Så komt noen ekstra kilo dessverre. Vil ha de av igjen så lurer på å beholde de til jeg får de av igjen eller bytte til større str. 

Hvis du er 100 % ærlig med deg selv, tror du at du klarer å komme inn i de igjen, i nærmeste fremtid?

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du er 100 % ærlig med deg selv, tror du at du klarer å komme inn i de igjen, i nærmeste fremtid?

Håper det. Begynt å trene igjen i dag og salat. Pleier å være sta. 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...