Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Hatt en jobb siden vgs, og nå er jeg 31.Ble gravid som 22-åring og så skulle mannen studere og vi trengte min inntekt. Ingen verv eller kurs har jeg bortsett fra de jeg har fått gjennom jobben. Nå må vi flytte grunnet hans jobb og jeg må si opp. Nervøs for å søke nye 😅 Kommer nye arbeidsgivere til å tenke at jeg er verdens kjedeligste, eller teller det positivt at jeg har vært "trofast" så lenge? Anonymkode: f86a8...37b
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Bra med stabile arbeidstakere 😊! Men nå er det vel din tur til å ta utdannelse og velge jobb? Anonymkode: 7e45b...71d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 Hva tenker du på å søke da. Desverre har Norge beveget seg i den retning at man må ha utdannelse. Desverre er kanskje feil ord, utdannelse er bra. Ta mitt yrke som er økonomi. For ti år siden var det mulig å «få en sjanse» nå kommer du ikke inn uten bachelor omtrent. Jeg har selv måttet ta en bachelor ti år etter min master da jeg ikke var konkurransedyktig som jobbsøker. Anonymkode: 03bdd...f5b
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 Jeg byttet jobb nettopp. Har hatt én arbeidsgiver i 16 år. Hindret ikke meg - jeg fikk jobben blant 46 søkere. ☺️ Anonymkode: da885...b36
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #5 Skrevet 28. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hatt en jobb siden vgs, og nå er jeg 31.Ble gravid som 22-åring og så skulle mannen studere og vi trengte min inntekt. Ingen verv eller kurs har jeg bortsett fra de jeg har fått gjennom jobben. Nå må vi flytte grunnet hans jobb og jeg må si opp. Nervøs for å søke nye 😅 Kommer nye arbeidsgivere til å tenke at jeg er verdens kjedeligste, eller teller det positivt at jeg har vært "trofast" så lenge? Anonymkode: f86a8...37b Det kommer non helt an på hva slags type jobb du har hatt til nå og hva slags type jobb du søker. Anonymkode: 5daac...631
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå