Gå til innhold

Feminister dummer seg ut på TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gudrun Schyman: "Det är väl ointressant om det kostar pengar!".

Anonymkode: 85046...38c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Män er djur!

Skrevet

Jeg gidder ikke se videoene. Regner med du er han kverulanten med negativ korrelasjon mellom kognitive evner og fritid. Men om det du skriver stemmer er vel ikke det så sensasjonelt? Det finnes raringer i alle grupper. Bare se på hva de har valgt som president i USA. 

Anonymkode: 787c5...04f

Skrevet

Skrevet

"Jag hatar dig du jävla man!" går refrenget. Dette skal visstnok være ironisk. Hva om SD hadde sunget noe sånt som "Jag hatar dig du jävla muslim" og påstått det hadde vært ironisk. Hadde det blitt godtatt? Neppe..

Hvorfor er det greit at F! har en sånn kampsang?

Anonymkode: 83542...850

Skrevet

*gjesp*

Har du to ulike anonymkoder hi?

Anonymkode: fcb08...7a9

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

*gjesp*

Har du to ulike anonymkoder hi?

Hvorfor vil du ikke svare?

Skrevet

Ikke bry dere om dette trollet som åpenbart lider av fritidsproblemer. Ikke svar han.

Anonymkode: 18bf4...74c

Skrevet

Svare på hva? Det er ingen spm i hi 🤦‍♀️

Skrevet
53 minutes ago, Anonym bruker said:

Svare på hva? Det er ingen spm i hi 🤦‍♀️

Svar på dette du: Hvorfor er det greit at F! har en sånn kampsang? ( "Jag hatar dig du jävla man!"  osv).

Skrevet

Let it gooo

Anonymkode: 761ed...388

Skrevet

Du er en taper og vet det, derfor gjør disse videoene voooooondt 😝

Anonymkode: 76ef1...024

Skrevet

Jeg forstår fortsatt ikke poenget. Er du interessert i en pissekonkurranse hvor man kan legge ut videoer av grupper man er uenige med for å se hvem som er verst? Skal jeg lete frem klipp med incels for å vise at den andre siden har (minst) like mange tullinger?

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår fortsatt ikke poenget. Er du interessert i en pissekonkurranse hvor man kan legge ut videoer av grupper man er uenige med for å se hvem som er verst? Skal jeg lete frem klipp med incels for å vise at den andre siden har (minst) like mange tullinger?

Du kan jo bare legge ut hvilken som helst av HIs andre tråder, hvis du vil vinne den konkurransen. Men jeg tror han er masochist, han lever for å få negative reaksjoner her inne. Ganske trist, egentlig. Det henger nok sammen med et problematisk forhold til kvinner og et ellers forkvaklet kvinnesyn. 

Skrevet
3 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Du kan jo bare legge ut hvilken som helst av HIs andre tråder, hvis du vil vinne den konkurransen. Men jeg tror han er masochist, han lever for å få negative reaksjoner her inne. Ganske trist, egentlig. Det henger nok sammen med et problematisk forhold til kvinner og et ellers forkvaklet kvinnesyn. 

Det er nok bare kvinnene uten feminine ankler som han har et problematisk forhold til.

Anonymkode: ed7ac...b77

Skrevet
6 hours ago, Anonym bruker said:

Du er en taper og vet det, derfor gjør disse videoene voooooondt 😝

Anonymkode: 76ef1...024

Ja, det gjøre vondt. Når en ler seg skakk.

Skrevet
6 hours ago, Anonym bruker said:

Det hadde vært gøy.

Skrevet
3 hours ago, the amazing spidermamma said:

Kan det er morsomt å trolle radikalfeminister?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...