Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Om den kvinnelige gymlæreren som har et forhold til sin 16 år gamle elev? Den ser virkelig bra ut. Og Tarjei Sandvik Moe er en utrolig dyktig skuespiller.. Gleder meg til å se den - men tror jeg venter til den kan leies 😂😂😂 https://www.dagbladet.no/kultur/tabu-sex-mellom-kvinnelig-laerer-og-16-arig-elev/70143002 Anonymkode: 953c1...fc1
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 26 minutes ago, Anonym bruker said: Om den kvinnelige gymlæreren som har et forhold til sin 16 år gamle elev? Den ser virkelig bra ut. Og Tarjei Sandvik Moe er en utrolig dyktig skuespiller.. Gleder meg til å se den - men tror jeg venter til den kan leies 😂😂😂 https://www.dagbladet.no/kultur/tabu-sex-mellom-kvinnelig-laerer-og-16-arig-elev/70143002 Anonymkode: 953c1...fc1 Minner om kornåkerhistorien til Skei Grande. Anonymkode: 41010...621
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #3 Skrevet 27. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Minner om kornåkerhistorien til Skei Grande. Anonymkode: 41010...621 Hahahaha 😂 Anonymkode: d2e17...39b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 Nei, absolutt ikke Anonymkode: a7fce...641
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #6 Skrevet 27. august 2018 Mulig det. Begge er dyktige skuespillere 😊👌 Anonymkode: a6433...318
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #7 Skrevet 28. august 2018 Jeg vurderer det ja. Dyktige skuespillere. Anonymkode: 5b433...673
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 28. august 2018 #8 Skrevet 28. august 2018 (endret) Jeg er selv 44 år, så kanskje jeg skal ta med meg døtrene mine og deres kjærester på 18 og 20 år og se denne 😛😕 Off så kleint...……..: 😄 😄 Men det kan jo være jeg ser den en gang, men ikke med barn og "svigerbarn" tilstede nei 😮 Endret 28. august 2018 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #9 Skrevet 28. august 2018 48 minutter siden, Kari Mari skrev: Jeg er selv 44 år, så kanskje jeg skal ta med meg døtrene mine og deres kjærester på 18 og 20 år og se denne 😛😕 Off så kleint...……..: 😄 😄 Men det kan jo være jeg ser den en gang, men ikke med barn og "svigerbarn" tilstede nei 😮 Dette blir ingen familiehappening, nei 😊 Men jeg syns både Lolita og den svenske filmen «Å leve det er å elske» var veldig gode filmer. Det virker jo på mediestormen som om at dette er en helt nyskapende film pga lærer-elev relasjonen.. men det er det jo ikke. Jeg syns også folk skal roe ned raseriet sitt og anklagene om at filmen fremmer pedofili og forhold mellom lærer og elev. Så vidt jeg har forstått så er ikke dette en reklameplakat for slike forhold.. den viser heller hvor galt det kan gå.. Må si jeg gleder meg Tarjei Sandvik Moe er i mine øyne en av de mest lovende skuespillerene vi har, med en moden tilnærming til skuespilleryrket sett i forhold til alder. Respect! HI Anonymkode: 953c1...fc1
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 28. august 2018 #10 Skrevet 28. august 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette blir ingen familiehappening, nei 😊 Men jeg syns både Lolita og den svenske filmen «Å leve det er å elske» var veldig gode filmer. Det virker jo på mediestormen som om at dette er en helt nyskapende film pga lærer-elev relasjonen.. men det er det jo ikke. Jeg syns også folk skal roe ned raseriet sitt og anklagene om at filmen fremmer pedofili og forhold mellom lærer og elev. Så vidt jeg har forstått så er ikke dette en reklameplakat for slike forhold.. den viser heller hvor galt det kan gå.. Må si jeg gleder meg Tarjei Sandvik Moe er i mine øyne en av de mest lovende skuespillerene vi har, med en moden tilnærming til skuespilleryrket sett i forhold til alder. Respect! HI Anonymkode: 953c1...fc1 Helt enig med deg 🙂 Og det er en aktuell film faktisk. For det skjer nok litt av hvert rundtforbi. På min datters ungdomsskole, ble en mannlig lærer avskjediget etter upassende oppførsel overfor enkelte jenter, inkludert datteren min 😞 Det skjedde ikke noe fysisk, men han kom med mange kommentarer, og sa til datteren min en gang at hun hadde så flotte former og at hun så så moden ut for alderen. Sånt skal ikke en lærer si.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #11 Skrevet 28. august 2018 6 minutter siden, Kari Mari skrev: Helt enig med deg 🙂 Og det er en aktuell film faktisk. For det skjer nok litt av hvert rundtforbi. På min datters ungdomsskole, ble en mannlig lærer avskjediget etter upassende oppførsel overfor enkelte jenter, inkludert datteren min 😞 Det skjedde ikke noe fysisk, men han kom med mange kommentarer, og sa til datteren min en gang at hun hadde så flotte former og at hun så så moden ut for alderen. Sånt skal ikke en lærer si. Enig! Det kan jo hende at noen skjelver litt i buksene når en slik film skaper debatt.. Det er jo ofte slik at ungdommer i overgangen mellom barn/ungdom/voksen får følelser i hytt og pine, også forelskelse i læreren.. Kanskje utfordrer de læreren med flørting.. Men da er det virkelig lærerens ansvar å sette ned foten.. HI Anonymkode: 953c1...fc1
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 28. august 2018 #12 Skrevet 28. august 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig! Det kan jo hende at noen skjelver litt i buksene når en slik film skaper debatt.. Det er jo ofte slik at ungdommer i overgangen mellom barn/ungdom/voksen får følelser i hytt og pine, også forelskelse i læreren.. Kanskje utfordrer de læreren med flørting.. Men da er det virkelig lærerens ansvar å sette ned foten.. HI Anonymkode: 953c1...fc1 Ja, jeg vil nok tro at enkelte kan føle seg litt utilpass. I vårt tilfelle var det en lærer som var kjent for å være kul og som var inne med ungdommene. Det gjorde nok til at elevene slappet såpass av rundt ham, at de kanskje flørtet og tullet litt. Men en voksen er en voksen, og skal ikke blande slike ting. Ungdommene i min datters gjeng, er veldig opptatt av både sexprat og fjas. Man må jo bare overhøre det meste, og le litt når de er gått 😄
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #13 Skrevet 28. august 2018 41 minutter siden, Kari Mari skrev: Ja, jeg vil nok tro at enkelte kan føle seg litt utilpass. I vårt tilfelle var det en lærer som var kjent for å være kul og som var inne med ungdommene. Det gjorde nok til at elevene slappet såpass av rundt ham, at de kanskje flørtet og tullet litt. Men en voksen er en voksen, og skal ikke blande slike ting. Ungdommene i min datters gjeng, er veldig opptatt av både sexprat og fjas. Man må jo bare overhøre det meste, og le litt når de er gått 😄 Ja.. de blir bråmoden - særlig etter YouTube ble barne-TV Jeg var seriøst forelsket i en mann på sikkert 40+ da jeg var 17, og flørtet nok med ham. Det var likevel bare svermeri, og jeg var definitivt ikke klar for at han skulle ta meg seriøst.. Anonymkode: 953c1...fc1
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 28. august 2018 #14 Skrevet 28. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja.. de blir bråmoden - særlig etter YouTube ble barne-TV Jeg var seriøst forelsket i en mann på sikkert 40+ da jeg var 17, og flørtet nok med ham. Det var likevel bare svermeri, og jeg var definitivt ikke klar for at han skulle ta meg seriøst.. Anonymkode: 953c1...fc1 Nei, det er jo det som blir så feil 🙂
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #15 Skrevet 28. august 2018 Ja skal se den elsker Tarjei han er så flink ,det er også hun som spiller kvinnlig rollen Anonymkode: 5bd4d...ebf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå