Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Har egentlig gått over mange år, med følelser på og av... Har ikke skjedd noe, utenom litt småflørting. Begge er gift, så det kan umulig bli noe mellom oss. Men det har utviklet seg til en lengsel og sorg hos meg. Slitsomt ! Andre som har opplevd det samme? Anonymkode: 444c8...7e7
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har egentlig gått over mange år, med følelser på og av... Har ikke skjedd noe, utenom litt småflørting. Begge er gift, så det kan umulig bli noe mellom oss. Men det har utviklet seg til en lengsel og sorg hos meg. Slitsomt ! Andre som har opplevd det samme? Anonymkode: 444c8...7e7 Har det på samme måte 😊 Men føler ingen sorg eller lengsel egentlig.. Jeg visste umiddelbart når vi møttes at det kunne blitt oss dersom vi ikke var i forhold. Det var visst gjensidig.. selv om det ikke overrasket meg, kjemien var ganske intens.. Det er litt ubehagelig noen ganger når vi er sammen, for vi «klikker» så veldig. Opplever det ikke som flørting heller.. bare at vi søker mot hverandre.. Har bare akseptert at det er slik og at man vil møte flere i løpet av livet som man blir ekstra glad i.. Anonymkode: 98edb...55d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #3 Skrevet 27. august 2018 Jeg er betatt av en mann på min fritidsaktivitet (han er singel). Mannen min kjenner han ikke. Det er gjensidig, og vi har en fantastisk kjemi. Men det har ikke gått noe lenger enn litt flørting, siden jeg ikke kan. Men skjønner følelsene dine; jeg lengter meg syk etter han😔 Jeg har følt det sånn siden første gang jeg møtte han. Første gang jeg skjønte at han hadde det på samme måte er tre år siden. Begynner å lure om det er meningen at det skal bli oss, for møter på han på steder det virker utrolig at vi skal møte på hverandre.. Anonymkode: fdcc4...b85
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har det på samme måte 😊 Men føler ingen sorg eller lengsel egentlig.. Jeg visste umiddelbart når vi møttes at det kunne blitt oss dersom vi ikke var i forhold. Det var visst gjensidig.. selv om det ikke overrasket meg, kjemien var ganske intens.. Det er litt ubehagelig noen ganger når vi er sammen, for vi «klikker» så veldig. Opplever det ikke som flørting heller.. bare at vi søker mot hverandre.. Har bare akseptert at det er slik og at man vil møte flere i løpet av livet som man blir ekstra glad i.. Anonymkode: 98edb...55d Ja du har rett, har opplevd å bli betatt flere ganger, men da går det over.. Dette er litt annerledes, det går ikke over. Er nok mer en forelskelse... og sorgen min er at det aldri kan bli oss. Anonymkode: 444c8...7e7
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er betatt av en mann på min fritidsaktivitet (han er singel). Mannen min kjenner han ikke. Det er gjensidig, og vi har en fantastisk kjemi. Men det har ikke gått noe lenger enn litt flørting, siden jeg ikke kan. Men skjønner følelsene dine; jeg lengter meg syk etter han😔 Jeg har følt det sånn siden første gang jeg møtte han. Første gang jeg skjønte at han hadde det på samme måte er tre år siden. Begynner å lure om det er meningen at det skal bli oss, for møter på han på steder det virker utrolig at vi skal møte på hverandre.. Anonymkode: fdcc4...b85 Takk for svar. Da kan det kanskje bli noe mer? Med oss ville det aldri godt siden han er i vennekretsen. Så mange berørte -og tror ikke han her har de samme følelsene som meg. Anonymkode: 444c8...7e7
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #6 Skrevet 27. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Da kan det kanskje bli noe mer? Med oss ville det aldri godt siden han er i vennekretsen. Så mange berørte -og tror ikke han her har de samme følelsene som meg. Anonymkode: 444c8...7e7 «gått»😜 Anonymkode: 444c8...7e7
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #7 Skrevet 27. august 2018 Da jeg leste dette kom jeg til å tenke på hvor forelsket jeg var i min manns kompis et par år etter at vi traff hverandre, jeg drømte og tenkte. Vi har fremdeles en tiltrekning nå 20 år etter, men jammen er jeg glad jeg var ryddig den gangen. Jeg tror som flere sier, det finnes flere. Spørsmålet er hva man gjør med det. Anonymkode: 9185f...19b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #8 Skrevet 27. august 2018 Kjenner meg igjen. Stor sorg. Kan aldri bli oss. Anonymkode: 3a7dd...794
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #9 Skrevet 27. august 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja du har rett, har opplevd å bli betatt flere ganger, men da går det over.. Dette er litt annerledes, det går ikke over. Er nok mer en forelskelse... og sorgen min er at det aldri kan bli oss. Anonymkode: 444c8...7e7 Det har vart i 12 år for min del 😁 Om det er bevisst fra ham vet jeg ikke, men det er det i alle fall fra min kant: Jeg unngår situasjoner hvor vi er alene.. Det fungerer greit når vi er flere par sammen. Anonymkode: 98edb...55d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #10 Skrevet 27. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det har vart i 12 år for min del 😁 Om det er bevisst fra ham vet jeg ikke, men det er det i alle fall fra min kant: Jeg unngår situasjoner hvor vi er alene.. Det fungerer greit når vi er flere par sammen. Anonymkode: 98edb...55d Åja, det er lang tid. Må bare unngå å være alene her også, sist vi møtes ble det litt vel mye klemming. Anonymkode: 444c8...7e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå