Gå til innhold

Er det helt ut med to kontrastfarger i håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt langt hår, og har farget halve håret (den underste) i en mørk farge, og det lyse er blondt. Har alltid trives med dette, men nå skal jeg til frisøren neste uke og kom til å tenke på at dette kanskje er litt ut nå?

Anonymkode: dcb0d...3c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det er ut eller inn. Personlig synes jeg ikke det er pent, men kjør på om du liker det

Anonymkode: 5e478...4a9

Skrevet

Jeg er overhodet ingen moteekspert! 😂 men ja, tror ikke dette er så inn... lenge siden jeg har sett det, og synes selv det er litt harry.... er vel mer inn med sånn gradvis farge, som blir lysere i tuppene? 

Anonymkode: 9764a...323

Skrevet

Om det er in eller ei, aner jeg ikke. men jeg ser aldri noen med det. Men hvis du liker det, så spiller det jo ingen rolle vel?

Anonymkode: 6d36f...769

Skrevet

Det er virkelig ikke pent, men det er min smak.

Anonymkode: 49fe5...0eb

Skrevet

Det har vel vært ut i over ti år nå...

Anonymkode: 59350...194

Skrevet

Kjør på om du liker det og kler det😊 Ingenting annet betyr nemlig noe😉

Har inntrykk av at det er på moten da, min datter har det og flere av hennes venninner, og hun viser meg videoer og sånt fra nettet om det, forskjellige måter og varianter, så helt ut er det nok ikke😊

Anonymkode: b4bec...8aa

Skrevet

Takk for svar dere. Da kjører jeg vanlig stil 🙂 

Hi

Skrevet

Det er skrekkelig Harry hvis du er over 18

Anonymkode: e9914...9a5

Skrevet

Det var over sånn rundt 1998... :) 

Anonymkode: af331...e13

Skrevet

Altså to vidt forskjellige farger? Skunk hår? Det et så absolutt ut. Fint er det heller ikke. Gå for en balayage i stedet. Vær forberedt på at det kam være utfordrende å behandle håret ditt siden ene delen er bleket og andre farget. 

Skrevet

Siden du spør. Det er ut, og har vært det lenge. Kan vel diskuteres om.det noen gang har vært inne. 

Anonymkode: f7643...096

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar dere. Da kjører jeg vanlig stil 🙂 

Hi

Så du spør her inne og får 15 negative og 1 positiv og så velger du å fortsette i samme stil?

Anonymkode: 15ff6...c7c

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så du spør her inne og får 15 negative og 1 positiv og så velger du å fortsette i samme stil?

Kan du lese? De fleste er ikke negative, de sier de ikke kan se for seg at det er mote, men at det ikke spiller noen rolle om HI trives med det..

Anonymkode: 7ff68...30c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kan du lese? De fleste er ikke negative, de sier de ikke kan se for seg at det er mote, men at det ikke spiller noen rolle om HI trives med det..

Anonymkode: 7ff68...30c

Jeg kan lese og i min verden er dette negativt:

Siden du spør. Det er ut, og har vært det lenge. Kan vel diskuteres om.det noen gang har vært inne

Altså to vidt forskjellige farger? Skunk hår? Det et så absolutt ut. Fint er det heller ikke

lenge siden jeg har sett det, og synes selv det er litt harry.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun har da all rett til å bestemme hvordan hun vil farge håret sitt, om hun velger å fortsette med den stilen hun har til tross for negative tilbakemeldinger så er jo ikke det ditt problem. Hun spurte ikke om lov.

Anonymkode: 4669c...188

Skrevet

Kanskje hun tok det at mange her inne ikke liker det, som et tegn på at da er det kult 🙂

Man kan godt orientere seg i hva andre mener og likevel velge å følge sin egen smak. HUn har jo egen vilje.

Anonymkode: 95e92...152

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, det virker nesten som at du ble litt fornærmet?😅 

Jeg syns det er bra å kjøre sin egen stil, og samtidig gi beng i hva andre mener. Selv har jeg andre ting som ikke er mainstream, absolutt ikke for alle å ha, men det er min stil. Ikke er det harry heller😉 

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan lese og i min verden er dette negativt:

Siden du spør. Det er ut, og har vært det lenge. Kan vel diskuteres om.det noen gang har vært inne

Altså to vidt forskjellige farger? Skunk hår? Det et så absolutt ut. Fint er det heller ikke

lenge siden jeg har sett det, og synes selv det er litt harry.

Og hva så?? Har du noe med det?

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, det virker nesten som at du ble litt fornærmet?😅 

Jeg syns det er bra å kjøre sin egen stil, og samtidig gi beng i hva andre mener. Selv har jeg andre ting som ikke er mainstream, absolutt ikke for alle å ha, men det er min stil. Ikke er det harry heller😉 

Ja, jeg er skikkelig fornærmet :-) 

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg er skikkelig fornærmet 🙂

Du hørtes sånn ut

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg er skikkelig fornærmet 🙂

Du virker ikke å være noe særlig over 18 år så dette har nok du peiling på. 

HI, kjør den stilen du selv liker, drit i hva «ekspertene» sier. De som synes du er harry har trolig er stil du ikke kan fordra. 

Blir som å be om råd fra bestemora si. 

Anonymkode: 78107...257

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du virker ikke å være noe særlig over 18 år så dette har nok du peiling på. 

HI, kjør den stilen du selv liker, drit i hva «ekspertene» sier. De som synes du er harry har trolig er stil du ikke kan fordra. 

Blir som å be om råd fra bestemora si. 

Hvis man oppriktig talt liker stilen sin og elsker den, så skjønner jeg ikke hvorfor man ber andre om råd. Når jeg har en viktig problemstilling som jeg ber andre om råd på, så hører jeg jo på rådene. Men hårssveisen min klarer jeg faktisk å bestemme selv.

Skrevet
21 timer siden, Blondzilla skrev:

Altså to vidt forskjellige farger? Skunk hår? Det et så absolutt ut. Fint er det heller ikke. Gå for en balayage i stedet. Vær forberedt på at det kam være utfordrende å behandle håret ditt siden ene delen er bleket og andre farget. 

Ja for balayage er så mye finere😂 Betale penger for en ettervekst liksom🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 7ee8a...406

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja for balayage er så mye finere😂 Betale penger for en ettervekst liksom🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 7ee8a...406

Haha, enig, synes balayge er stygt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...