Gå til innhold

Har du robot-støvsuger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det i praksis? Blir det skikkelig rent, kjører den seg fast ofte?

Anonymkode: 6f2b6...431

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!!! Elsker min fine, lille Pia- mor😍

Skrevet

Veldig praktisk. Setter seg lite fast, men det er kanskje fordi vi sperrer noen områder (yttergang med mye sko og dill).

Kattevasker også gulv 

Anonymkode: a9902...a8a

Skrevet

Nei. Helt ubrukelig i vårt hus.

Anonymkode: 11063...213

Skrevet

Jaaa 😍

Aldri vært så rent hjemme hos oss før 🙈 bæres fra rom til rom og ramler ikke ned trapper.. 

Anonymkode: fe685...04d

Skrevet

Stjeler naboens innimellom. Den er nemlig veldig glad i langt hår, så for å få teppet hårløst lånes naboens "elsker Roberto" innimellom. I en leilighet bråker den for mye syns jeg, så kunne jeg latt den kjøre alene når jeg ikke var hjemme hadde jeg nok valgt en slik. Jeg er også veldig utolmodig, så for meg går det for tregt. Men Roberto er genial for å få fjernet all håret fra ungene. Jeg gir meg ende over for hvor mye hår som ligger overalt, og min støvsuger tar ikke håret i teppene så godt. 

Anonymkode: 2021e...311

Skrevet

Det er helt genialt.

Men kjøp en av skikkelig kvalitet og med ruller istedenfor børster under.

Vår irobot kommer iallfall til de aller fleste steder.

Anonymkode: 43804...5ae

Skrevet

Elsker vår iRobot i 800-serien! Skulle kjøpt en for lenge siden, aldri hatt så rent hus. Kjører den en gang om dagen, og den kjører seg sjelden fast. 

Vil ha en til underetasjen også. 

Anonymkode: 2294d...05a

Skrevet

Har en irobot som vi har hatt i et par år. Kjører den daglig når vi er på jobb. Den reduserer mengden støv dramatisk. Men du må ha muligheten for å lage rene flater for at den skal fungere best mulig. Vi løfter unna litt møbler når vi går på jobb. 

Skrevet

Vi kjøpte også en av skikkelig kvalitet. Har satt seg fast av og til hvis vi ikke har ryddet godt nok, men vi lærer. Blir veldig rent! 

Skrevet

Det fungerer fint. Jeg setter den på om kvelden når jeg begynner å forberede legging. Det eneste som irriterer meg er at noen ganger hopper den over kjøkkenet eller gangen.. Bare sånn fordi. 

Det blir rent, det er ufattelig hva den får med seg og man lærer hva man må legge til rette for at den ikke skal sette seg fast. 

Vi har Irobot 880. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...