Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Hva ønsker du deg til bursdagen? Anonymkode: 2eb6f...a99
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Hvor i 20-årene tenker du? Det er nok stor forskjell på meg som er 29, og en som er 21. Anonymkode: b29ca...177
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #3 Skrevet 27. august 2018 Tenker egentlig mer på 21 enn 29, men tar med alle - det kan jo kome noen gode tips fra deg på 29 som også en på 21 kan like. Anonymkode: 2eb6f...a99
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 Jeg er 25, ønsket meg penger til/eller sykkel, førerkort, nye briller, en varm vinter jakke. Har akkurat hat bursdag å fikk jakken jeg ønsket meg, en brukt men fin sykkel, penger å litt klær. Pengene går nokk med til nye briller da det er litt mer prekært enn førerkortet akkurat nå. Anonymkode: 67736...093
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 Da jeg var 21 var jeg student, og ble overlykkelig for gavekort på klesbutikker. Alt jeg kjøpte til meg selv var billig, så jeg ble glad for ting som var litt mer ordentlig. F. eks. en neglelakk til 150 kr i stedet for 25,-, en liten sminkepung fra et "show off-merke", ordentlig te osv. Det er veldig vanskelig å komme med gaveforslag når vi ikke vet noe annet om denne personen enn at hun er i begynnelsen av 20-årene. Anonymkode: a4d1f...6e5
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #6 Skrevet 27. august 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da jeg var 21 var jeg student, og ble overlykkelig for gavekort på klesbutikker. Alt jeg kjøpte til meg selv var billig, så jeg ble glad for ting som var litt mer ordentlig. F. eks. en neglelakk til 150 kr i stedet for 25,-, en liten sminkepung fra et "show off-merke", ordentlig te osv. Det er veldig vanskelig å komme med gaveforslag når vi ikke vet noe annet om denne personen enn at hun er i begynnelsen av 20-årene. Anonymkode: a4d1f...6e5 OK, litt mer info: Hun er student, bor i leid leilighet sammen med en venninne. Liker klær, sminke, trening, reising, musikk... Hun skal få noe ganske dyrt, men hun vet ikke hva hun ønsker seg, så da er det vanskelig.... Anonymkode: 2eb6f...a99
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #7 Skrevet 27. august 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: OK, litt mer info: Hun er student, bor i leid leilighet sammen med en venninne. Liker klær, sminke, trening, reising, musikk... Hun skal få noe ganske dyrt, men hun vet ikke hva hun ønsker seg, så da er det vanskelig.... Anonymkode: 2eb6f...a99 Da ville jeg kjøpt enten et sett med treningstøy (tights og t-skjorte), en kul genser/hettejakke for å ha på til og fra trening eller en sminkepung med litt diverse oppi (lipgloss, neglelakk, et lite speil, en fin øyenskygge etc.). Anonymkode: a4d1f...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå