Gå til innhold

vil så gjerne

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpe ting som selges på fb, gravidklær, klespakker baby, sprinkelseng, voksipose mm.

Har prøvd å bli gravid en stund, og har hatt 3 sa/ma bak meg i løpet av siste 1,5 år. 

Kjøpte vogn og noe småting ved siste graviditet som varte til uke 10.

Ser nå at folk legger ut slike ting som jeg jo forhåpentligvis kommer til å trenge, men jeg tør jo ikke å kjøpe når jeg ikke vet om jeg blir gravid. Jeg har barn fra før, og er ikke helt ung lenger, så kommer nok ikke til å gå for prøverør dersom det ikke klaffer.

Anonymkode: 834d5...3e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handlet aldri inn før termin på mine.

Anonymkode: 6dbdc...010

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Handlet aldri inn før termin på mine.

Anonymkode: 6dbdc...010

Hadde alt klart til termin på de eldste. Klær var vasket og lagt i skuffer og skap. Hadde arvet en del da, så hadde ikke kjøpt så mye selv. Det meste er utslitt nå, så må kjøpe det meste på nytt hvis det kommer en til. Synes også det er helt greit å kjøpe brukt, så kommer nok til å gjøre det i god tid før termin om jeg skulle bli gravid snart.

hi

Anonymkode: 834d5...3e4

Skrevet

Vent med å kjøpe inn til du eventuelt blir gravid og kommer lenger enn 10 uker. 

Å kjøpe vogn før 10 uker, er jo uansett veldig tidlig. Uavhengig av om man tidligere har hatt sa/ma/graviditet.

Anonymkode: 3cc7d...2b5

Skrevet

Ville ikke kjøpt noe før du er gravid. Sånne ting vil du alltid finne igjen 

Anonymkode: e252d...d29

Skrevet

Har aldri kjøpt noe i noen av mine svangerskap før etter ul i uke 16-20. Når jeg har sett at alt er bra, og jeg kan anta at det vil gå fint begynner jeg å handle. Og jeg har aldri hatt sa heller..

Anonymkode: 3429f...a41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...