Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #1 Skrevet 27. august 2018 Hvor mange bor det i England? Jeg mener de fleste på det britiske programmet var jo hotte. Fake damer men fler veldig kjekke menn. Hva er greia med det norske programmet. Glad de viser vanlig mann og dame i gata også men lurer på innbyggertall på landa siden fler der ser bedre ut. Med tanke på hvor lett det er å få folk til ex on the beach og paradise burde det være her og. Skikkelig puteprogram forresten, orket ikke se på , og Tone var litt klein. Anonymkode: d6f99...738
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 http://lmgtfy.com/?q=Folketall+Storbritannia Anonymkode: 77e3f...cf8
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #3 Skrevet 27. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: http://lmgtfy.com/?q=Folketall+Storbritannia Anonymkode: 77e3f...cf8 Og hvis dette var for vanskelig for deg; Det bor 65,5 millioner mennesker i Storbritannia hvorav 56 millioner av disse bor i England. Det er med andre ord mer enn 50 millioner mer enn i Norge... Anonymkode: 77e3f...cf8
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 Nå synes jeg hverken mannfolka eller de jentene var noe spesielt å se på, men det bør ikke spille noen rolle. Godt å se "normale" folk på slike program også. Men Gud, for et kleint opplegg🙈 Tone med sine pusete og kjærlig tilgjort stemme, teite han som snakket i bakgrunnen og ikke minst teite spørsmål🙈 Var jo mer putetv enn Thomas Gjertsen, Paradise og ex on the beach. Huff, superkleint! Blir nok ikke så jeg ser på videre gitt😕 Anonymkode: e092f...234
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 Er vel litt høyere aldersgrense her enn på f.eks Paradise, så da blir utvalget mindre med en gang. Er vel mest folk i slutten av tenårene som vil være med på slike programmer? Anonymkode: fe14a...c61
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #6 Skrevet 27. august 2018 Forferdelig kleint program!! Ser på fordi jeg har en girl crush på Tone 😅 Anonymkode: 3b594...22c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2018 #7 Skrevet 28. august 2018 On 8/27/2018 at 7:20 AM, Anonym bruker said: Hvor mange bor det i England? Jeg mener de fleste på det britiske programmet var jo hotte. Fake damer men fler veldig kjekke menn. Hva er greia med det norske programmet. Glad de viser vanlig mann og dame i gata også men lurer på innbyggertall på landa siden fler der ser bedre ut. Med tanke på hvor lett det er å få folk til ex on the beach og paradise burde det være her og. Skikkelig puteprogram forresten, orket ikke se på , og Tone var litt klein. Anonymkode: d6f99...738 synes jentene var bra, uten magnhild, hun var ikke var fin, guttene var ikke fine, gleder meg til martin kommer, han er eye candy Anonymkode: 80eb2...ad2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå