Gå til innhold

Love Island England vs Norge


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange bor det i England? Jeg mener de fleste på det britiske programmet var jo hotte. Fake damer men fler veldig kjekke menn. Hva er greia med det norske programmet. Glad de viser vanlig mann og dame i gata også men lurer på innbyggertall på landa siden fler der ser bedre ut. Med tanke på hvor lett det er å få folk til ex on the beach og paradise burde det være her og. Skikkelig puteprogram forresten, orket ikke se på , og Tone var litt klein. 

Anonymkode: d6f99...738

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Og hvis dette var for vanskelig for deg; 

Det bor 65,5 millioner mennesker i Storbritannia hvorav 56 millioner av disse bor i England. Det er med andre ord mer enn 50 millioner mer enn i Norge... 

Anonymkode: 77e3f...cf8

Skrevet

Nå synes jeg hverken mannfolka eller de jentene var noe spesielt å se på, men det bør ikke spille noen rolle. Godt å se "normale" folk på slike program også.

Men Gud, for et kleint opplegg🙈 Tone med sine pusete og kjærlig tilgjort stemme, teite han som snakket i bakgrunnen og ikke minst teite spørsmål🙈 

Var jo mer putetv enn Thomas Gjertsen, Paradise og ex on the beach. Huff, superkleint! Blir nok ikke så jeg ser på videre gitt😕

Anonymkode: e092f...234

Skrevet

Er vel litt høyere aldersgrense her enn på f.eks Paradise, så da blir utvalget mindre med en gang. Er vel mest folk i slutten av tenårene som vil være med på slike programmer?

Anonymkode: fe14a...c61

Skrevet

Forferdelig kleint program!! 

 

Ser på fordi jeg har en girl crush på Tone 😅

Anonymkode: 3b594...22c

Skrevet
On 8/27/2018 at 7:20 AM, Anonym bruker said:

Hvor mange bor det i England? Jeg mener de fleste på det britiske programmet var jo hotte. Fake damer men fler veldig kjekke menn. Hva er greia med det norske programmet. Glad de viser vanlig mann og dame i gata også men lurer på innbyggertall på landa siden fler der ser bedre ut. Med tanke på hvor lett det er å få folk til ex on the beach og paradise burde det være her og. Skikkelig puteprogram forresten, orket ikke se på , og Tone var litt klein. 

Anonymkode: d6f99...738

synes jentene var bra, uten magnhild, hun var ikke var fin, guttene var ikke fine, gleder meg til martin kommer, han er eye candy

Anonymkode: 80eb2...ad2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...