Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #1 Skrevet 26. august 2018 Har en jeg har hatt sex med to ganger ikke hørt fra han mer. Hadde en match med en på Tinder. Skrev sammen og og god stemning og så plutselig ikke hørt mer. Gir snart opp dette med å finne mann. Må bare få det ut. Anonymkode: c41a4...bfc
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 1 hour ago, Anonym bruker said: Har en jeg har hatt sex med to ganger ikke hørt fra han mer. Hadde en match med en på Tinder. Skrev sammen og og god stemning og så plutselig ikke hørt mer. Gir snart opp dette med å finne mann. Må bare få det ut. Anonymkode: c41a4...bfc Menn på Tinder er bare ute etter et kjapt nummer. Billigere enn å gå på strøket. Anonymkode: 60adb...d9f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #3 Skrevet 27. august 2018 Jeg har sluttet å ha sex med menn før jeg vet de er ute etter noe mer enn bare det.. har vært tydelig om det på profilen min at jeg er ute etter noe seriøst sånn jeg luker bort de som ikke er ute etter det samme.. Hvis du bor i by eller nært en by så tror jeg ikke det skal være et problem å finne noen:) det er verre med meg som bor på landsbygda der utvalget er heller labert 😅 Anonymkode: 1782b...5b3
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 De fleste menn på tinder er ikke ute etter noe seriøst i det hele tatt. Du må andre plasser om det er slikt du leter etter. Anonymkode: 84e62...ca8
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 Tror du bør droppe tinder om du er ute etter noe seriøst... Anonymkode: 31ff3...f06
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #6 Skrevet 27. august 2018 Seriøst? Du leter på tinder etter seriøse menn og potensiell kjæreste. Jommen da må du være tålmodig og gjennom mange menn først. Datingapper er jo guds gave til menn som ønsker lett ligg. Anonymkode: a253a...898
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #7 Skrevet 27. august 2018 1 hour ago, Anonym bruker said: Seriøst? Du leter på tinder etter seriøse menn og potensiell kjæreste. Jommen da må du være tålmodig og gjennom mange menn først. Datingapper er jo guds gave til menn som ønsker lett ligg. Anonymkode: a253a...898 Hvem tror du har utviklet appen? Det er menn det! Anonymkode: 60adb...d9f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #8 Skrevet 27. august 2018 Sex eller ikke, man må lære seg å lytte og lese det som blir sagt. Det hjelper ikke å si hva man selv har sagt, de driter i det. Jeg datet via nett før, lærte fort hvem som kun er ute etter et ligg og hvem som vil mer. Møtte mannen min utenom, på fest. Møttes senere på date og hadde sex etter to uker dating. Han var klar på at vi ikke skulle ha sex første gang hvis vi hadde drukket alkohol. For meg var det disse ordene som gjorde at jeg skjønte han var ute etter mer enn bare litt moro for en kort periode. Åpner de seg litt, vil de mer. Har de tid, vil de mer. Tar de kontakt, vil de mer. Anonymkode: c39ac...9ad
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #9 Skrevet 27. august 2018 Takker for tips. Får prøve å være flink å tolke da. Vet at Tinder er kalt sex app, men håper allikevel at ikke alle er der. Og skrevet i profil at ute etter en å dele livet med. Så da unngår vel de som er ute etter annet meg. Eller er det ikke sånn? Er gjerne ikke noe flink til dette med dating generelt. HI Anonymkode: c41a4...bfc
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #10 Skrevet 27. august 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takker for tips. Får prøve å være flink å tolke da. Vet at Tinder er kalt sex app, men håper allikevel at ikke alle er der. Og skrevet i profil at ute etter en å dele livet med. Så da unngår vel de som er ute etter annet meg. Eller er det ikke sånn? Er gjerne ikke noe flink til dette med dating generelt. HI Anonymkode: c41a4...bfc Jeg er gift med en jeg traff på Tinder. Så alt er mulig. Bruk tid på å bli kjent med noen. Tror egentlig menn leser det de vil lese. Anonymkode: a9f0b...7a1
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #11 Skrevet 27. august 2018 Hørte fra han jeg matchet med igjen, men veldig usikker. Han er hyggelig å svarer, men synes han spør lite om meg? Hmm. Dårlig tegn? Anonymkode: c41a4...bfc
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #12 Skrevet 27. august 2018 Hva med happn appen, den skal jo være seriøs. Anonymkode: 95993...18f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #13 Skrevet 27. august 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva med happn appen, den skal jo være seriøs. Anonymkode: 95993...18f Ikke prøvd den. Kanskje jeg skulle prøvd den. Koster det noe? Anonymkode: c41a4...bfc
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #14 Skrevet 27. august 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hørte fra han jeg matchet med igjen, men veldig usikker. Han er hyggelig å svarer, men synes han spør lite om meg? Hmm. Dårlig tegn? Anonymkode: c41a4...bfc Kommer litt an på hva han vil finne på. Noen sparer spørsmålene litt til man møtes, både for å ha noe å snakke om, og for å ikke bruke tid på folk som ikke er som de trodde når man møtes. Så det er ikke et dårlig tegn. Men se an hvor interessert han er når dere møtes, med å bli kjent mener jeg. Anonymkode: c39ac...9ad
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #15 Skrevet 27. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ikke prøvd den. Kanskje jeg skulle prøvd den. Koster det noe? Anonymkode: c41a4...bfc Har ikke summet meg til å logge meg innpå enda. Var en venninne som anbefalte den, så har tenkt å prøve meg der jeg også Anonymkode: 95993...18f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #16 Skrevet 27. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kommer litt an på hva han vil finne på. Noen sparer spørsmålene litt til man møtes, både for å ha noe å snakke om, og for å ikke bruke tid på folk som ikke er som de trodde når man møtes. Så det er ikke et dårlig tegn. Men se an hvor interessert han er når dere møtes, med å bli kjent mener jeg. Anonymkode: c39ac...9ad Har tenkt litt det samme. Er jo ikke nødvendig å utlevere alt så blir det ingenting. Er jo greit å prate om noe dersom vi skal møtes. Har ikke avtalt noe møte. Blir littt usikker. Får se litt frem over. Anonymkode: c41a4...bfc
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #17 Skrevet 27. august 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har tenkt litt det samme. Er jo ikke nødvendig å utlevere alt så blir det ingenting. Er jo greit å prate om noe dersom vi skal møtes. Har ikke avtalt noe møte. Blir littt usikker. Får se litt frem over. Anonymkode: c41a4...bfc Dersom han ikke engasjerer seg mer ang møte eller spm er han gjerne ikke interessert nok da. Anonymkode: c41a4...bfc
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #18 Skrevet 27. august 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har ikke summet meg til å logge meg innpå enda. Var en venninne som anbefalte den, så har tenkt å prøve meg der jeg også Anonymkode: 95993...18f Takk for tips. 😊 Skal se på den. Anonymkode: c41a4...bfc
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #19 Skrevet 27. august 2018 Altså... jeg slettet min profil på tinder fordi alle mann der var dødelig seriøse. Følte nesten at jeg ble fridd til på date nummer 2 av flere. Det er mange som er seriøse på tinder. Men blant 100 match, så kan man jo ikke skrive med alle, så da må man finne den som er mest interessant, ikke den som er mest ivrig på tasting. Anonymkode: 413ed...77c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå