Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #1 Skrevet 26. august 2018 Er innkalt til intervju på torsdag. Har en travel arbeidsuke foran meg så prøver å forberede meg. Har hørt fra andre og tidligere kandidater at standardspørsmål kommer. Dette som: sterke/svake sider, din motivasjon for jobben, hva forventer du av jobben etc. I tillegg spør de oppfølgingsspørsmål slik at en må vise til eksakte hendelser for f.eks de sterke sidene. De er også veldig interessert i hva ens største bragd er, om en har hatt konflikter på jobb etc. og jeg kjenner at jeg gruer meg veldig nå. Er ikke ute etter at dere skal svare på alle spørsmål, men tror jeg tenker for vanskelig og ser liksom ingen bragd arbeidsmessig. Noen med tips fra egne intervjurunder? Anonymkode: 7a8f7...b51
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #2 Skrevet 26. august 2018 Litt enklere om du kan si hvilken bransje det er. Anonymkode: 095bc...997
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #3 Skrevet 26. august 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Litt enklere om du kan si hvilken bransje det er. Anonymkode: 095bc...997 Det glemte jeg helt av. Er intervju for jobb med mennesker som befinner seg i sårbare situasjoner. Anonymkode: 7a8f7...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå