Gå til innhold

Eskortepike et bra alternativ til one-night stand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si at man drar ut på byen en lørdag kveld.

Med mindre man holder seg til de billigste bulene, koster en drink typisk 130 kroner. Om man spanderer drinker på 5 damer, og tar 5 selv, kommer kvelden på 1300 kroner. Da har man ingen garanti for at opplegget blir vellykket, men med fem forsøk skal det normalt gå greit.

Når det gjelder eskorter, ser det ut til at 1600 kr er minimum for 1 time med dame av vestlig opprinnelse.

Så da blir spørsmålet; er det verdt å investere 300 kroner ekstra for å unngå "ølbriller", og sikre at kvelden blir bra til slutt?

Anonymkode: 5cb00...327

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutes ago, Anonym bruker said:

Med mindre man holder seg til de billigste bulene, koster en drink typisk 130 kroner. Om man spanderer drinker på 5 damer, og tar 5 selv, kommer kvelden på 1300 kroner. Da har man ingen garanti for at opplegget blir vellykket, men med fem forsøk skal det normalt gå greit.

Når det gjelder eskorter, ser det ut til at 1600 kr er minimum for 1 time med dame av vestlig opprinnelse.

Så da blir spørsmålet; er det verdt å investere 300 kroner ekstra for å unngå "ølbriller", og sikre at kvelden blir bra til slutt?

Har du penger, er det greit.

Anonymkode: 75108...649

Skrevet

For meg er det å sjekke opp noen halve moroa - ser ikke moroa ved å betale en mann for dette..

Anonymkode: 56459...180

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du er forberedt på å bryte loven, så. Sexkjøp er straffbart.

Og du, skaff deg et liv utenfor mammaforumene. Det er pinlig med menn som ikke har andre interesser.

Anonymkode: d2ae1...a74

Skrevet
6 minutes ago, Anonym bruker said:

Det er mye som er "straffbart". Du har aldri røkt hasj, snytt litt på skatten, sneket på tv-banen, gått på rødt lys eller kjørt for fort?

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og du, skaff deg et liv utenfor mammaforumene. Det er pinlig med menn som ikke har andre interesser.

Anonymkode: d2ae1...a74

Ikke på langt nær så pinlig det er med mødre som ikke har noe annet å prøve hersketeknikkene sine på.

Skrevet

Gjeeeeesp!!

Anonymkode: b5202...eef

Skrevet

Hvis du syns det er ok å kjøpe mennesker er det muligens en grei plan. 

Om du har noen form for integritet og moral gjør du det ikke. 

Anonymkode: 6cebb...e36

Skrevet

Mannen min påstår at nesten uansett hva man googler og lurer på, så dukker svaret opp på et eller annet mammaforum. 

Jeg vet ikke om det er noe sånt som har fått deg til å tro at dette forumet er en kilde til uendelig visdom og svar på alt. 

I motsatt fall, er det litt pussig å spørre om noe sånt her inne. Jeg vil ikke anta at bruken av eskortetjenester er særlig høy her, og dermed er det nok vanskelig å få noen gode svar om kvaliteten på tjenesten. 

Jeg slutter aldri å forundre meg over at enkelte menn har glede av å betale for sex, vel vitende om at dama aldri ville ha tatt i deg med ildtang hvis du ikke hadde betalt for det. 

Skrevet
4 minutes ago, the amazing spidermamma said:

ende om at dama aldri ville ha tatt i deg med ildtang hvis du ikke hadde betalt for det. 

Hva skal vi stygge utskuddene som aldri får noe på annen måte gjøre da?

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva skal vi stygge utskuddene som aldri får noe på annen måte gjøre da?

Bruke hånda

Anonymkode: cd478...dee

Skrevet

Finn på noe mer spenstig, a. Dette er sånn 17-åringer prøver å provosere jentene i klassen. 

Anonymkode: 634d5...890

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Bruke hånda

Det blir ikke det samme. Mange av oss har diagnoser , for exemple funksjonshemminger eller Aspergers, som gjør at kvinner avskyr oss.

Hvordan hadde du talket å leve hele livet uten sex og nærhet?

Til slutt orker du ikke mer, og betaler for deg selv om det er nedverdigende.

Skrevet
8 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Jeg slutter aldri å forundre meg over at enkelte menn har glede av å betale for sex, vel vitende om at dama aldri ville ha tatt i deg med ildtang hvis du ikke hadde betalt for det. 

Jeg synes dette var litt under beltestedet, men tror ikke du har oppfattet dette helt riktig. Hvis ingen var villig til å betale, hadde ikke tilbudet eksistert.

Men la oss si at man er så uheldig at "dama aldri ville ha tatt i deg med ildtang": Hva foreslår du at man gjør i stedet?

Skrevet

Hvis du ikke verdsetter at dama du ligger med har sex med deg fordi hun ønsker å ha sex med deg og ikke fordi hun får betalt for det, så er det kanskje et bra alternativ for deg. Men jeg har aldri skjønt meg på noen som ønsker å ligge med noen som ikke gjør det av seksuell lyst men for pengebehov. Hva får man egentlig ut av det? 

Anonymkode: 7be1c...ff5

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan hadde du talket å leve hele livet uten sex og nærhet?

Jeg lever livet sånn, fordi jeg ikke takler noe annet

Skrevet
5 minutes ago, Anonym bruker said:

Hvis du ikke verdsetter at dama du ligger med har sex med deg fordi hun ønsker å ha sex med deg og ikke fordi hun får betalt for det, så er det kanskje et bra alternativ for deg. Men jeg har aldri skjønt meg på noen som ønsker å ligge med noen som ikke gjør det av seksuell lyst men for pengebehov. Hva får man egentlig ut av det? 

Mange åpenbart. Mest menn, men også kvinner som for ex. reiser til Ghana for sex.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her tenker du nok på gateprostituerte og kvinner som er utsatt for menneskehandel. Det er ikke dem jeg snakker om her.

Skrevet
6 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg lever livet sånn, fordi jeg ikke takler noe annet

Folk er forskjellige.

Skrevet

Noe sier meg at hi operer med to anonymkoder her....

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Noe sier meg at hi operer med to anonymkoder her....

Noe sier meg at du tar feil. Kontakt gjerne admin for å få det bekreftet.

Skrevet

Tror det enkleste er å la være å svare de to gutta Kling og Klang som tydeligvis har bestemt for å spamme forumet med innvandringspropaganda og det de tror er provoserende sex-spørsmål.

Anonymkode: 9b6da...7db

Skrevet

Merkelig å spørre om eskortepiker på et mammaforum. Du regnet med at mammaene her har utstrakt kjennskap til prostitusjonsmarkedet? Jøss.

Anonymkode: 0c6a9...7de

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Merkelig å spørre om eskortepiker på et mammaforum. Du regnet med at mammaene her har utstrakt kjennskap til prostitusjonsmarkedet? Jøss.

Anonymkode: 0c6a9...7de

foreldre.no går hit. Dette er ikke et mammaforum dersom du trodde det. Dersom du antyder at det er mest kvinner som liker å skrive anonymt her, så er jeg enig, men om det i seg selv er et kvalitetsstempel kan diskuteres. 

Anonymkode: c6f68...cb3

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror det enkleste er å la være å svare de to gutta Kling og Klang som tydeligvis har bestemt for å spamme forumet med innvandringspropaganda og det de tror er provoserende sex-spørsmål.

Anonymkode: 9b6da...7db

Ser ut som om innvandringsmotstand og pro sexkjøp går hånd i hånd her. Lekkert.

Anonymkode: d94a9...d62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...