Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #1 Skrevet 26. august 2018 Handlet fryst torskefilet og kyllinglår i går, dro bort så ungdommen tok ut av handleposene, og la begge deler i kjøleskapet, tenkte ikke over det før jeg så det i kjøleskapet nå. Så hva bør jeg ha til middag i morgen, og hva på tirsdag? Eller spiller det ingen rolle? Anonymkode: 9a363...5aa
Optatium Skrevet 26. august 2018 #2 Skrevet 26. august 2018 Jeg ville tatt fisken først, særlig om kyllinglårene er forstekt? Syns fisk holder seg dårligere enn kylling, men ingen av dem holder seg lenge☺️
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #3 Skrevet 26. august 2018 Jeg hadde spist torsk førs, men stekt kyllingen idag og varmet den opp på tirsdag. Anonymkode: 46e68...f7c
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #4 Skrevet 26. august 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde spist torsk førs, men stekt kyllingen idag og varmet den opp på tirsdag. Anonymkode: 46e68...f7c Tusen takk for svar, selvfølgelig så må jeg jo gjøre det, klarte ikke å tenke 😂😅 Anonymkode: 9a363...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå