Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #1 Skrevet 25. august 2018 Samboer bruker stuen som garderobe, fordi det er "tungvint" å gå heeeele veien til soverommet og legge klærne der, og så er det liten plass der i tillegg. ( for det meste brukte klær som kan brukes flere ganger, og de kan visst ikke legges i skapet.) Kan ikke ha de på badet heller, for der er det visst ikke plass. Vi må i tillegg tørke klær på tørkestativ i stua, for vaskerommet er i underetasjen, og vi har et lite fuktproblem der.... Så det er klær overalt, hele tiden! Jeg har forsøkt å komme med alternative løsninger for klesproblemet hans, (og mitt...) men kommer ikke frem til noen praktiske og lettvinne løsninger. Noen med gode råd? Anonymkode: e7289...fcc
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #2 Skrevet 25. august 2018 Hvor mye brukte klær er det nødvendig å ha i omløp om gangen da; det høres ut som om han har mye. Jeg legger heller ikke brukt klær i klesskapet sammen med rent tøy, jeg henger det på en knaggrekke på soverommet. Heng opp noen knagger til han, ha en kurv på badet, eller rydd et par skuffer/hyller til det tøyet. Men noe sier meg at han vil finne problemer med løsningen uansett hva du kommer med Anonymkode: b373a...bd7
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #3 Skrevet 26. august 2018 Vi fikk luftavfukter på vaskerommet og etter det tørker vi alt av klær der inne. anbefales! Anonymkode: 345d6...9ab
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #4 Skrevet 26. august 2018 Vi har knagger over døra på soverommet der jeg henger mine klær. Han har knaggrekke på veggen til sine klær. Anonymkode: 930e1...457
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #5 Skrevet 26. august 2018 Knaggrekke over døra på badet og på soverommet er fint til klær som er brukt, men som er for rene til å vaskes. Jeg legger heller ikke brukte klær inn i klesskapet. Anonymkode: 14ae0...809
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #6 Skrevet 26. august 2018 Vi har to knaggerekker på soverommet, en knaggerekke over døra til badet og en stol på badet. Det holder i massevis, der kan tøy som er brukt men ikke er møkkete legges/henges. Ingen av oss putter brukte klær inn i klesskapet sammen med det rene (og ingen legger klær i stua, vi kler jo av oss og skifter enten på badet eller soverommet) Anonymkode: 7a93b...821
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #7 Skrevet 26. august 2018 Her skjer av- og påkledning i stuen... Han har 3-4 par bukser i omløp om gangen. Og like mange gensere. Noen ganger mer. Innimellom tar han en titt igjennom de brukte klærne og kaster halvparten til vask, det gjør at jeg tenker at det bare er latskap! hvorfor ikke kaste til vask med en gang? Ingen vits å ha knagger på baderommet, for det er omtrent like langt å gå dit som til soverommet. Jeg har spøkt om å ha knagger på veggen i stua, men dessverre syntes han at det var en fantastisk ide.... Vi har kjøpt luftavfukter til underetasjen, men har ikke råd til å kjøpe enda en til å kun ha på vaskerommet, selv om det hadde vært fantastisk! Takk for gode råd! Jeg kommer absolutt til å prøve å få han til å bruke knagger på badet. Hi Anonymkode: e7289...fcc
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #8 Skrevet 26. august 2018 Kan dette være en løsning? Anonymkode: 82686...499
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #9 Skrevet 26. august 2018 Hvorfor kler han av seg i stua??? Har dere barn som gjør det samme? Mest naturlige er å kle av seg på bad eller rom. Anonymkode: 930e1...457
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #10 Skrevet 26. august 2018 Mannen min gjorde kort prosess med klær som låg rundt i huset, han samlet alle på terassen. Trist hvis det regnet eller snødde, men tenåringene visste hvor de fant klærne i det minste. Så ble det bedre en stund, men tenåringer glemmer fort så han måtte gjenta det med jevne mellomrom. Nå er vel mannen din sin hjerne litt mer utviklet enn en hormonell tenårings, så håpet bør jo være at det holder med en gang eller to. Anonymkode: 22efc...7d8
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #11 Skrevet 27. august 2018 Vi har en sånn kallax(?) 2*2 på badet, med store bokser i. Der legger vi klær som kan brukes en gang til. Alle i huset fikser den. Anonymkode: 7a9e8...4aa
Anonym bruker Skrevet 27. august 2018 #12 Skrevet 27. august 2018 Jeg hadde samlet det i en haug og lagt det på hans side av sengen. Bare si at det ikje finnes grunn til å legge klærne pp stua, og at deg er bare latskap. Vi har en stumtjener på rommet vårt som vi henger brukt tøy på. Ungene har en knaggrekke fra ikea som tar liten plass på sine rom. https://m2.ikea.com/no/no/p/tjusig-knagg-hvit-60291708/ https://m2.ikea.com/no/no/p/knippe-stumtjener-forniklet-80202023/ Anonymkode: a9259...6c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå