Gå til innhold

Hvorfor ble magen min så stygg ???!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå dette er så teit, men jeg sliter sånn med hvordan magen min ser ut et år etter fødsel. Gikk opp 25 kg, Magen ble stor, men ikke kroppen. Fikk masse strekkmerker på magen i uke 37 og magen ble så slapp etter graviditeten. Jeg skammer meg og hater hvordan den ser ut nå. Har alltid slitt med kroppsbildet og prøvde å overbevise meg selv om at jeg skulle elske kroppen min etter graviditeten- uansett. Men så sitter jeg her da og gråter fordi det poppet opp et bildet av min venninne en UKE etter fødsel og hun ser helt nydelig ut - akkurat som før. Vi hadde samme utgangspunkt, men jeg ble et troll og hun forble nydelig. 

Jeg vil ikke bry meg, men så gjør jeg det likevel. Blir jo bare alt for dumt .... 

Anonymkode: b9366...b0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vet du jo hvorfor magen ble sånn? Skjønner ikke spørsmålet.... 

helt normalt å ha strekkmerker og «større/løsere» mage etter en fødsel... selv er jeg heldig IG har sluppet strekkmerker og slapp mage, men jeg har absolutt ikke like smal midje som før. Er «bredere» på en måte. Sånn er livet..

Anonymkode: 5f30b...ee5

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da vet du jo hvorfor magen ble sånn? Skjønner ikke spørsmålet.... 

helt normalt å ha strekkmerker og «større/løsere» mage etter en fødsel... selv er jeg heldig IG har sluppet strekkmerker og slapp mage, men jeg har absolutt ikke like smal midje som før. Er «bredere» på en måte. Sånn er livet..

Anonymkode: 5f30b...ee5

Altså, jeg tror ikke spørsmålet var bokstavelig ment.

Det er vel mer et spørsmål i gata «hvorfor er livet så urettferdig?»

Anonymkode: 0b4ec...9d8

Skrevet

Hehe, jeg skjønner litt hva du mener. Min søster og jeg er kliss like! Men jeg fikk masse strekkmerker, hun fikk ikke et eneste ett.

Er nå syv år siden fødsel, og mine strekkmerker har blitt heeelt lyse. Noen av de er fortsatt ganske store, men de er mer sølvfarget enn røde og lilla og jeg har, tro det eller ei, blitt vant til dem. Ingen som legger spesielt merke til de lenger heller :)

Om du er helt nedfor for dette ville jeg snakket med en psykolog og muligens tatt en konsultasjon med plastisk kirurg. Det ER lov å fikse opp etter en graviditet, ingen skam i det! :)

Anonymkode: f13d1...4a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...