Gå til innhold

Noen som har klart å finne tilbake til hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har vert sammen i snart 16 år. Tre barn, og har hatt både opp og nedturer. Tanken på at det ikke skal "være oss" har aldri slått meg, uansett hvor lei jeg har vert han.

De siste mnd. føler jeg ting har forandret seg. Føler at jeg har forandret meg. Det meste han gjør irriterer meg. Og for første gang fantaserer jeg om andre. Det irriterer meg at jeg tar mesteparten av husarbeidet....enda han gang på gang lover å bidra. Irriterer meg at han overlater oppdragelse og irrettesetting av barna til meg. Og en god del mer.

Er jo ikke perfekt jeg heller, så er nok ting han irriterer seg over også sikkert. Sliter med sexlivet, men slikt vil han ikke prate om. Prøver å få alenetid innemellom. Likevel har jeg lyst å rømme fra mann og barn. Er det noen som har klart å finne tilbake til hverandre? Føler vi bare hakker og små krangler. Klarer vist ikke snakke sammen lenger. Kanskje terapi hadde vert lurt?

Anonymkode: ca1bd...311

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Måtte en liten runde innom fvk da, men gjorde mesteparten av jobben selv. Er ca 3 år siden nå. Neste sommer har vi 20-års jubileum!

Men: hvis du vil fikse forholdet funker det kun hvis begge er motivert til å jobbe med det. Hvis en av dere gjør det «bare for å ha prøvd det», så kan dere like gjerne droppe det  

Anonymkode: 9a88d...def

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...