Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #1 Skrevet 25. august 2018 Jeg er spent som en felestreng Mannen mener jeg kjører meg for hardt på jobb.. jeg føler at jeg ikke gjør nok. Har vondt i hele kroppen og er stiv som en stokk Anonymkode: 0085c...9df
Musemora Skrevet 25. august 2018 #2 Skrevet 25. august 2018 Løpe ei mil 4-5 ganger i uka. Det gir ro i sjela
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #3 Skrevet 25. august 2018 3 minutter siden, Musemora skrev: Løpe ei mil 4-5 ganger i uka. Det gir ro i sjela Jeg har for vondt i kroppen til det... men litt lettere trening er nok bra.. HI Anonymkode: 0085c...9df
Pappi Skrevet 25. august 2018 #4 Skrevet 25. august 2018 Jeg har tatt ganske store grep og er utrolig fornøyd med det! Vi solgte stor enebolig og flyttet i et mer sentralt og rimeligere rekkehus. Dermed har jeg råd til å jobbe 80 %. Bolig er fem minutter unna både skole og jobb. Jeg skiftet også jobb. Ungene får foreløpig bare lov å delta på en fritidsaktivitet hver. Bor sånn til at ungene ikke må kjøres til venner/aktiviteter. Store endringer, men det var et viktig livsvalg!
Pappi Skrevet 25. august 2018 #5 Skrevet 25. august 2018 Men det var kanskje mer jobbrelatert stress du tenkte på... Mine valg var for å redusere den generelle tidsklemma😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå