Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #1 Skrevet 25. august 2018 Jeg har det bra med meg selv på jobb og med familie og venner til vanlig, men har lagt på meg, og har fått en kroppsfasong jeg ikke trives i, er så missfornøyd med den at jeg liker ikke å kle av meg foran samboeren (har vært sammen i 14 år), og kvier meg for å ha sex da jeg føler meg skikkelig stygg. Samboer liker meg som jeg er, og har aldri kommentert kroppen min negativt, han ser jeg sliter og prøver å motivere meg til sunnere kosthold og fysisk aktivitet, kun for min egen del. Har vært slik de siste to årene, og det sliter jo på forholdet, for jeg tar aldri initiativ til sex, og han er lei av å ta initiativ så han venter på at jeg skal gjøre det. Hvordan snu mitt kroppsfokus, jeg klarer ikke bare å gi f..n og drite i det, for er ikke bevisst. Anonymkode: 4ffa3...dd7
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #2 Skrevet 25. august 2018 bare du som kan jobbe med deg selv Anonymkode: 4ee3a...791
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #3 Skrevet 25. august 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: bare du som kan jobbe med deg selv Anonymkode: 4ee3a...791 Noen tips på hva jeg bør gjøre 🤔? Anonymkode: 4ffa3...dd7
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #4 Skrevet 25. august 2018 Hypnose? Ta til deg alt det fine mannen din sier. Ta initiativ til sex. Om så med lyset av. Fokuser på mannen din, og hvor deilig det er. Ikke på hvordan du ser ut. Fokuser på det du liker ved deg selv. Utseendet er en så liten del av deg selv. Kjøp klær som passer fasongen du har nå. Stell hår og sminke deg fint, om du liker det. Hva har gjort at du har lagt på deg? Er det trøstespising? Porsjonskontroll? Livsstilsendringer? Se på det, og ta tak i årsaken. Finn på kjekke og fysiske aktiviteter med familien din. Se på endringer du kan gjøre i kostholdet ditt, som du kan leve med. Grete Rode kurs? Anonymkode: cdc64...142
Lille krøll Skrevet 25. august 2018 #5 Skrevet 25. august 2018 Gjør noe mer hvordan du ser ut? Høres ut som eneste alternativet du har når du ikke er villig til å akseptere hvordan du ser ut.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #6 Skrevet 25. august 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hypnose? Ta til deg alt det fine mannen din sier. Ta initiativ til sex. Om så med lyset av. Fokuser på mannen din, og hvor deilig det er. Ikke på hvordan du ser ut. Fokuser på det du liker ved deg selv. Utseendet er en så liten del av deg selv. Kjøp klær som passer fasongen du har nå. Stell hår og sminke deg fint, om du liker det. Hva har gjort at du har lagt på deg? Er det trøstespising? Porsjonskontroll? Livsstilsendringer? Se på det, og ta tak i årsaken. Finn på kjekke og fysiske aktiviteter med familien din. Se på endringer du kan gjøre i kostholdet ditt, som du kan leve med. Grete Rode kurs? Anonymkode: cdc64...142 Tusen takk for gode råd. Har lagt på meg litt etter litt etter hver fødsel, har fire barn, og er dårlig på å planlegge middager/mat, blir ofte pizza/pasta/hamburger/pølser og lite grønnsaker, noe som er bra for verken meg eller resten av gjengen. Samboer er borte annenhver mnd, og da er det mye styr å handle, barna er slitne etter bhg og sovner i bilen på tur til butikken. Holder på å jobbe med å finne sunne middager alle liker (og tåler - et barn med glutenalkergi). Spiser også ofte sjokolade, potetgull og drikker brus (sukkerfri), klarte hele ferien uten sjokolade og potetgull og annet godteri, var også aktiv (fjellturer). Gikk ned 0,5 kg, og det var så demotiverende. Fikk en kommentar på at jeg hadde blitt tynnere rundt magen da, men tok den ikke til meg dessverre, ser i ettertid at det var jo sant. Skal følge flere av rådene dine 👍🏻 Anonymkode: 4ffa3...dd7
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #7 Skrevet 25. august 2018 handle middag en gang i uka fra kolonial, og spis bare sunne ting utenom lørdag for eksempel. pasta kun en gang i uken, pølser til bursdag. kjøp feks to poser potetgull til hele familien for hele uka, når det er tomt så kan du ikke kjøpe mer før neste lørdag. samme med lørdagsgodt. spis grønnsaker og fisk/kjøtt til middag, det er uten gluten. om barna ikke liker det med en gang, så endre jo det seg. nå virker det som de er vant med veldig usunn mat lørdagsmat. kjøp brød som er ekstra grovt, og spis magert pålegg som kokt skinke om du ikke er i butikken får du heller ikke handlet alt det usunne Anonymkode: 4daf5...4ac
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #8 Skrevet 25. august 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: handle middag en gang i uka fra kolonial, og spis bare sunne ting utenom lørdag for eksempel. pasta kun en gang i uken, pølser til bursdag. kjøp feks to poser potetgull til hele familien for hele uka, når det er tomt så kan du ikke kjøpe mer før neste lørdag. samme med lørdagsgodt. spis grønnsaker og fisk/kjøtt til middag, det er uten gluten. om barna ikke liker det med en gang, så endre jo det seg. nå virker det som de er vant med veldig usunn mat lørdagsmat. kjøp brød som er ekstra grovt, og spis magert pålegg som kokt skinke om du ikke er i butikken får du heller ikke handlet alt det usunne Anonymkode: 4daf5...4ac Takk for svar, må nok på butikk, er ikke kolonial her på bygda. Men å handle en dag i uka er noe jeg jobber med å få til 😊👍🏻 Anonymkode: 4ffa3...dd7
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #9 Skrevet 25. august 2018 Spis sunt, gå turer og kjøp sexy undertøy. Mye flatterende der ute jeg liker babydolls. Anonymkode: c6c98...7a5
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #10 Skrevet 25. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar, må nok på butikk, er ikke kolonial her på bygda. Men å handle en dag i uka er noe jeg jobber med å få til 😊👍🏻 Anonymkode: 4ffa3...dd7 Oppskriftene på Kolonial er fortsatt helt supre og åpent for alle. Skriv handleliste fra oppskriftene og kjøp alt på en gang uten at barna er med. Og hva med å ta en uke for deg selv (eller med venner) på treningsfrie i Syden for å kickstarte en ny hverdag. Tren, gå på spa, få massasje, drikk vin, skravle og le. Nyt livet og kom hjem med masse overskudd Anonymkode: 4daf5...4ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå