Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #1 Skrevet 25. august 2018 Vil så gjerne slutte å røyke, men selv om jeg ikke finner én positiv side ved uvanen, failer jeg altså gang på gang. Blir stresset, får ikke sove, får forstoppelse, blir sint og den onde sirkelen er i gang. Vurderer nå champix, men har det effekt? Anonymkode: 9d886...dcd
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #2 Skrevet 25. august 2018 Jeg røyket minimum 20 om dagen og sluttet ved hjelp av bare viljestyrke 2 ganger, begge gangene sprakk jeg etter 3 måneder. Jeg leste og boka "Endelig ikke røyker" 2 ganger uten noen som helst effekt. Så begynte jeg på champix og har ikke rørt en røyk siden det, det er 10 år siden. Jeg har heller aldri hatt lyst på et eneste trekk, noe jeg hadde konstant når jeg tvang meg til å slutte. Men jeg husker ikke hvor lang tid det tok før jeg merket effekt. Anonymkode: 54f6c...aaa
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #3 Skrevet 25. august 2018 Røkte du som vanlig til du etterhvert mistet lysten eller reduserte du i forkant/underveis? Anonymkode: 9d886...dcd
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #4 Skrevet 25. august 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Røkte du som vanlig til du etterhvert mistet lysten eller reduserte du i forkant/underveis? Anonymkode: 9d886...dcd Jeg fulgte planen slavisk, og røykte derfor som vanlig så lenge planen sa jeg skulle det Anonymkode: 54f6c...aaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå