Gå til innhold

Hva er din lengste sykmelding?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje syv sider? Ikke forveksle sykemeldinger og sykemeldelser.

Anonymkode: f2bd5...23c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 uker. Gikk i sjokk og krise etter mamma sin begravelse 

Anonymkode: cc432...874

Skrevet

3 mnd cirka (husker ikke helt) pga skader og sjokk etter tsunamien, var midt i et av katastrofeområdene og måtte tråkke over lik, se folk dø langsomt av skadene uten hjelp, lete etter familie i hauger med døde, døde småbarn osv. Fungerte ikke, sov ikke, klarte ikke konsentrere meg lenge etterpå.

Anonymkode: 9477b...0e3

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje syv sider? Ikke forveksle sykemeldinger og sykemeldelser.

Anonymkode: f2bd5...23c

???

Anonymkode: 5775e...3a1

Skrevet

Kan jeg ikke si sånn helt sikkert. Delvis sm siste halvdel av svangerskap nr 3 pga oppkast og kynnere. 10 uker med beinbrudd. 7-8 mnd med delvis og full sm pga lungeproblematikk. 3,5 mnd helt og delvis pga annen problematikk. Håper jeg slipper mere.

Anonymkode: 7e4d0...65c

Skrevet

8 måneder pga en kronisk autoimmun blodsykdom, var i "aktiv fase" og hadde ekstremt høy blødningsfare. Var i tillegg helt nedkjørt av medisiner.  

Anonymkode: 1417d...84d

Skrevet

En måned. Jeg jobbet i en barnehage hvor mine kollegaer la alt ekstra arbeid på meg. Siden jeg ikke hadde barn, derfor kunne jeg jo jobbe overtid, gjøre ekstra kontorarbeid, etc. Jeg ble utbrent. Det ble så ille at den arbeidsbyrden de satt på meg var vanskelig å gjøre. For at jeg skulle klare det måtte jeg jobbe konstant, hverdager som helger. Det toppet seg da jeg måtte sette alarmen min på klokka 3 på natten, slik at jeg kunne få gjordt hva jeg skulle. Jeg sov 3 timer hver natt i to og en halv uke før jeg mødte veggen. 

Anonymkode: 209c0...50e

Skrevet

Sykemeldt i 7 mnd pga bekkenløsning i svangerskap. Begynte i uke 10 og lå mesteparten av tida. 

Sykemeldt fra arbeidsledighet i 12 mnd pga skole. 

Sykemeldt i noen uker her og der fordi jeg får farlig lavt bt og havner på sykehus når jeg får feber. 

Anonymkode: bb5e7...a99

Skrevet

2 år. Sammensatte årsaker som best oppsummeres i PTSD.

Anonymkode: 73de7...bd5

Skrevet

Fra uke 26 til fødsel uke 37, tvillinggraviditet. Ble sykemeldt på dagen da jeg var hos spesialisten på Riksen på kontroll pga risikosvangerskap, mye kynnere + utmattelse. 

Anonymkode: 5de9b...b4a

Skrevet

Rett i underkant av ett år p.g.a kreft😕

Skrevet

To uker i 100% da jeg gikk med nr 3. Deretter 50% til i to uker før fødselpermisjonen.

Hadde bekkenløsning og jobben gadd ikke tilrettelegge før jeg ble sykmeldt. Da var jeg helt på potta. 

Anonymkode: e2a75...4ba

Skrevet

10 uker. Hadde 7 brudd i hodet, indre blødninger og hjernerystelse.

Anonymkode: f9730...52b

Skrevet
På 25.8.2018 den 21.50, Anonym bruker skrev:

3 mnd cirka (husker ikke helt) pga skader og sjokk etter tsunamien, var midt i et av katastrofeområdene og måtte tråkke over lik, se folk dø langsomt av skadene uten hjelp, lete etter familie i hauger med døde, døde småbarn osv. Fungerte ikke, sov ikke, klarte ikke konsentrere meg lenge etterpå.

Anonymkode: 9477b...0e3

Så grusomt! Hvordan går det med deg i dag? 

Anonymkode: 07d5c...cb9

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

Sykemeldt fra arbeidsledighet i 12 mnd pga skole

Anonymkode: bb5e7...a99

Sykmeldt er man vel på grunn av sykdom? 

Anonymkode: f11e1...1d3

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sykmeldt er man vel på grunn av sykdom? 

Anonymkode: f11e1...1d3

Ja.. men lege og nav ble enige om det var eneste løsning for å økonomisk kunne overleve mens jeg fullførte vgs (for voksne). 

Uten vgs ville jeg aldri kunne studere og få meg en jobb. 

Anonymkode: bb5e7...a99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...