Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #26 Skrevet 25. august 2018 Kanskje syv sider? Ikke forveksle sykemeldinger og sykemeldelser. Anonymkode: f2bd5...23c
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #27 Skrevet 25. august 2018 2 uker. Gikk i sjokk og krise etter mamma sin begravelse Anonymkode: cc432...874
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #28 Skrevet 25. august 2018 3 mnd cirka (husker ikke helt) pga skader og sjokk etter tsunamien, var midt i et av katastrofeområdene og måtte tråkke over lik, se folk dø langsomt av skadene uten hjelp, lete etter familie i hauger med døde, døde småbarn osv. Fungerte ikke, sov ikke, klarte ikke konsentrere meg lenge etterpå. Anonymkode: 9477b...0e3
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #29 Skrevet 25. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kanskje syv sider? Ikke forveksle sykemeldinger og sykemeldelser. Anonymkode: f2bd5...23c ??? Anonymkode: 5775e...3a1
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #30 Skrevet 25. august 2018 Kan jeg ikke si sånn helt sikkert. Delvis sm siste halvdel av svangerskap nr 3 pga oppkast og kynnere. 10 uker med beinbrudd. 7-8 mnd med delvis og full sm pga lungeproblematikk. 3,5 mnd helt og delvis pga annen problematikk. Håper jeg slipper mere. Anonymkode: 7e4d0...65c
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #31 Skrevet 26. august 2018 8 måneder pga en kronisk autoimmun blodsykdom, var i "aktiv fase" og hadde ekstremt høy blødningsfare. Var i tillegg helt nedkjørt av medisiner. Anonymkode: 1417d...84d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #32 Skrevet 26. august 2018 En måned. Jeg jobbet i en barnehage hvor mine kollegaer la alt ekstra arbeid på meg. Siden jeg ikke hadde barn, derfor kunne jeg jo jobbe overtid, gjøre ekstra kontorarbeid, etc. Jeg ble utbrent. Det ble så ille at den arbeidsbyrden de satt på meg var vanskelig å gjøre. For at jeg skulle klare det måtte jeg jobbe konstant, hverdager som helger. Det toppet seg da jeg måtte sette alarmen min på klokka 3 på natten, slik at jeg kunne få gjordt hva jeg skulle. Jeg sov 3 timer hver natt i to og en halv uke før jeg mødte veggen. Anonymkode: 209c0...50e
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #33 Skrevet 26. august 2018 Sykemeldt i 7 mnd pga bekkenløsning i svangerskap. Begynte i uke 10 og lå mesteparten av tida. Sykemeldt fra arbeidsledighet i 12 mnd pga skole. Sykemeldt i noen uker her og der fordi jeg får farlig lavt bt og havner på sykehus når jeg får feber. Anonymkode: bb5e7...a99
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #34 Skrevet 26. august 2018 2 år. Sammensatte årsaker som best oppsummeres i PTSD. Anonymkode: 73de7...bd5
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #35 Skrevet 26. august 2018 Fra uke 26 til fødsel uke 37, tvillinggraviditet. Ble sykemeldt på dagen da jeg var hos spesialisten på Riksen på kontroll pga risikosvangerskap, mye kynnere + utmattelse. Anonymkode: 5de9b...b4a
Hengebukksvinet Skrevet 26. august 2018 #36 Skrevet 26. august 2018 Rett i underkant av ett år p.g.a kreft😕
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #37 Skrevet 26. august 2018 To uker i 100% da jeg gikk med nr 3. Deretter 50% til i to uker før fødselpermisjonen. Hadde bekkenløsning og jobben gadd ikke tilrettelegge før jeg ble sykmeldt. Da var jeg helt på potta. Anonymkode: e2a75...4ba
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #38 Skrevet 26. august 2018 10 uker. Hadde 7 brudd i hodet, indre blødninger og hjernerystelse. Anonymkode: f9730...52b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #39 Skrevet 26. august 2018 På 25.8.2018 den 21.50, Anonym bruker skrev: 3 mnd cirka (husker ikke helt) pga skader og sjokk etter tsunamien, var midt i et av katastrofeområdene og måtte tråkke over lik, se folk dø langsomt av skadene uten hjelp, lete etter familie i hauger med døde, døde småbarn osv. Fungerte ikke, sov ikke, klarte ikke konsentrere meg lenge etterpå. Anonymkode: 9477b...0e3 Så grusomt! Hvordan går det med deg i dag? Anonymkode: 07d5c...cb9
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #40 Skrevet 26. august 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Sykemeldt fra arbeidsledighet i 12 mnd pga skole Anonymkode: bb5e7...a99 Sykmeldt er man vel på grunn av sykdom? Anonymkode: f11e1...1d3
Anonym bruker Skrevet 26. august 2018 #41 Skrevet 26. august 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sykmeldt er man vel på grunn av sykdom? Anonymkode: f11e1...1d3 Ja.. men lege og nav ble enige om det var eneste løsning for å økonomisk kunne overleve mens jeg fullførte vgs (for voksne). Uten vgs ville jeg aldri kunne studere og få meg en jobb. Anonymkode: bb5e7...a99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå