våken_om_natta Skrevet 25. august 2018 #1 Skrevet 25. august 2018 Hvordan har dere opplevd leksemengden her kontra siste år på barneskolen?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #2 Skrevet 25. august 2018 Vesentlig lavere. Værste var det i 5. og 6. Anonymkode: e0334...9b3
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #3 Skrevet 25. august 2018 Venter i spenning. De får lekseplan på mandag. Vet du noe om hvor lenge det er meningen de skal sitte med lekser hver dag? På barneskolen var det 20 min per dag Anonymkode: 158e8...cce
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #4 Skrevet 25. august 2018 Her har de ukeplan på ungdomsskolen så de bestemmer selv hvor mye lekser de vil gjøre hver dag, bare alt er gjort til fredag. Gutten min pleier å gjøre mesteparten av leksene på tirsdager for da har han ingen fritidsaktivitet. Han pleide da å sitte et par timer ca med leksene. Anonymkode: 856c6...346
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #5 Skrevet 25. august 2018 Husk at når ungene begynner på ungdomsskolen, så er det (heldigvis) definitivt slutt på å leke skole. Den som skal skaffe seg en utdannelse må regne med å jobbe litt for det. Jeg ville ikke reagert om lekser tok ca en time pr dag, men arbeidet er jo som regel basert på en ukeplan slik at mengde pr dag jo kan variere. Anonymkode: 696e0...bb3
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #6 Skrevet 25. august 2018 På ungdomsskolen har det handlet mye om å fullføre det de ikke fikk gjort ferdig på skolen. Anonymkode: 61dd8...768
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå