Gå til innhold

Altså... Har forumet her blitt okkupert av FrP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke gi dem oppmerksomhet, tie dem ihjel.

Anonymkode: fb5a6...342

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Det har alltid vært mye white trash her inne.

Anonymkode: 7c591...abd

Hva med litt respekt for andres meninger.

Anonymkode: c9bcc...1cd

Skrevet
18 minutes ago, Anonym bruker said:

Ikke gi dem oppmerksomhet, tie dem ihjel.

Anonymkode: fb5a6...342

For å tie i hjel hjelper alltid vel. Problemene går sikkert bort når en ikke snakker om dem.

Skrevet

Virker sånn. Går inn stadig sjeldnere, for dette tar så mye plass.

Han som funker deg gjennom alle forumtrådene hjelper heller ikke på. Dere vet hvem jeg mener.

Anonymkode: e3ee9...d14

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

altså , nordmenn flest er veldig naive også, så de som virkelig tør og si sannheten, blir rasist med engang

Anonymkode: d8dd1...458

Nei, nordmenn, og kvinner, er ikke spesielt naive. Svært få bestrider at det er en utfordrende oppgave å integrere mennesker fra andre kulturer. Men det gåt veldig bra  med de fleste. Alle innvandrer er ikke like, og veldig få er kriminelle eller farlige.

Problemet med det du kaller «sannheten» er at det rett og slett ikke er sant. Eller i beste fall unyansert. Det er du som blir lurt. Av sånne som Listhaug og hennes like, som spiller på din frykt og manglende kunnskap.

Anonymkode: 2d293...f97

Skrevet

Nei, nordmenn, og kvinner, er ikke spesielt naive. Svært få bestrider at det er en utfordrende oppgave å integrere mennesker fra andre kulturer. Men det gåt veldig bra  med de fleste. Alle innvandrer er ikke like, og veldig få er kriminelle eller farlige.

Problemet med det du kaller «sannheten» er at det rett og slett ikke er sant. Eller i beste fall unyansert. Det er du som blir lurt. Av sånne som Listhaug og hennes like, som spiller på din frykt og manglende kunnskap.

Naiviteten og bortforklaringene på dette forumet er ganske spesielt. Hvordan integerer man folk som ikke vil integreres. Hvordan går integrereringen egentlig i Europas storbyer?

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er minst to, kanskje tre stk som samarbeider om alle disse trådene. Kjenner igjen skrivemåten(e). Ignorer dem. 

Anonymkode: b5c2b...348

Mestsannsynlig en person med ulike nick.

Anonymkode: 56d51...8c3

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

👏👏👏

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

For å tie i hjel hjelper alltid vel. Problemene går sikkert bort når en ikke snakker om dem.

Kan være verd et forsøk. Å gi brungrumset plass i media og debatter, det har ikke akkurat ført til en positiv utvikling. 

Skrevet
På 25. august 2018 den 6.18, Anonym bruker skrev:

Spamming? Jeg håper at det er rett og slett flere som våkner og tør å si sin mening uten å bli latterliggjort eller erklært nazi/rassist/dum.

Anonymkode: f404a...261

Vel, hvis man sier noe latterlig må man vel holde det ut. Da har man latterligjort seg selv. 

Det er heller ingen menneskerett å slippe å bli motsagt. Å bli kalt rasist er vel på sin plass hver gang man flagger rasistiske meninger, kan ikke se at det er noe feil med å henge bjella på katten.

Anonymkode: fa6ea...7bf

Skrevet
På 25. august 2018 den 11.41, Ann Christin skrev:

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Ann Christin, admin

Rydd litt i brukerkontoene også, da.

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært her i ti pluss år, jeg er hverken rasist eller idiot, men at folk ikke ser hvor mye skade innvandring har gjort, og hvor skadelidende Norge blir om dette fortsetter er skremmende.

Og få mennesker er mindre tolerante enn de såkalte antirasistene, det er denne tråden et godt bevis på. 

Anonymkode: 9f49b...a8a

Hvor skadelidende er det eksakt du mener? Dere kan jo aldri underbygge påstandene deres med fakta. Kom med FAKTA, ikke med Luraas! 

At denne tråden er "mangel på toleranse" - altså, tåler du virkelig ikke at disse meningene (som for øvrig ikke er faktabaserte) får motbør? Er "toleranse" for deg å ikke bli motsagt?  

Skrevet
På 25. august 2018 den 12.53, Hjertefru skrev:

Å diskutere med dere hadde vært interessant hvis det ikke hadde vært så tydelig at kvinnesynet deres er like endimensjonalt som en del av muslimene dere kritiserer.

Ja, det er dårlig å ha et dårlig kvinnesyn. Det vil fornærme kvinner. 

Å ha et dårlig muslimsyn, derimot... da er det ok å være litt endimensjonal. Syns visst noen. Du inkludert!

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor skadelidende er det eksakt du mener? Dere kan jo aldri underbygge påstandene deres med fakta. Kom med FAKTA, ikke med Luraas! 

At denne tråden er "mangel på toleranse" - altså, tåler du virkelig ikke at disse meningene (som for øvrig ikke er faktabaserte) får motbør? Er "toleranse" for deg å ikke bli motsagt?  

Mindre velferd, blant annet. Har vært stort fokus på dette, etter SSB kartla hvor mye man betaler for ikke-vestlig innvandring. Svært få kommer seg i arbeid og de er overrepresentert som mottagere av sosiale stønader. Skal jeg sende linker til dette, forresten? 

Ellers ser man at barn av innvandrere er overrepresentert på diverse kriminalstatisikker.

Nei, alle skal tåle å bli motsagt, men ikke med personangrep. 

Anonymkode: 9f49b...a8a

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er dårlig å ha et dårlig kvinnesyn. Det vil fornærme kvinner. 

Å ha et dårlig muslimsyn, derimot... da er det ok å være litt endimensjonal. Syns visst noen. Du inkludert!

Har du belegg for å si at jeg har et endimensjonalt muslimsyn? Hvis ikke, kan du la være å ytre deg. Anonym er du også...

Skrevet
På 25.8.2018 den 10.15, Anonym bruker skrev:

Men spørsmål til moderatorene: kan dere sjekke ip-adressene og se om de er organisert? Om de samarbeider?

Tror du helt oppriktig at moderatorene har lov til dette? Å undersøke hvilke personer som er bak IP-adressene, og starte nærmest en etterforskning rundt eventuelt samarbeid mellom disse? Er du heeelt blåst?

Anonymkode: 748f7...2a5

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du helt oppriktig at moderatorene har lov til dette? Å undersøke hvilke personer som er bak IP-adressene, og starte nærmest en etterforskning rundt eventuelt samarbeid mellom disse? Er du heeelt blåst?

Hvorfor skulle de ikke kunne det? Trollfabrikker er et problem, og må bekjempes. Alle innvandrer-trådene denne uka tyder på at forumet var utsatt for et «angrep» fra en slik fabrikk, ev. et ytterliggående parti slik som DNM. 

Og forresten. Ved å kalle meg «heelt blåst» bekrefter du dessverre bare hvor enkle noen av dere på ytterliggående høyrefløy er. Trist. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skulle de ikke kunne det? Trollfabrikker er et problem, og må bekjempes. Alle innvandrer-trådene denne uka tyder på at forumet var utsatt for et «angrep» fra en slik fabrikk, ev. et ytterliggående parti slik som DNM. 

Og forresten. Ved å kalle meg «heelt blåst» bekrefter du dessverre bare hvor enkle noen av dere på ytterliggående høyrefløy er. Trist. 

Å Gud bedre, hvor skal jeg starte...

Du tror vel ikke helt seriøst at en mediebedrift er rette instans til å etterforske «trollfabrikker»? De har ikke engang lov til å finne ut hvem som står bak IP-adresser! 

Videre er det intet mindre en komisk at du, uten å vite NOE SOM HELST om mine politiske sympatier, lett som en plett har plassert meg i bås med «ytterliggående høyrefløy». 

Du gjør ikke venstresiden noen tjeneste akkurat. 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å Gud bedre, hvor skal jeg starte...

Du tror vel ikke helt seriøst at en mediebedrift er rette instans til å etterforske «trollfabrikker»? De har ikke engang lov til å finne ut hvem som står bak IP-adresser! 

Videre er det intet mindre en komisk at du, uten å vite NOE SOM HELST om mine politiske sympatier, lett som en plett har plassert meg i bås med «ytterliggående høyrefløy». 

Du gjør ikke venstresiden noen tjeneste akkurat. 

...vi lar det ligge. 🙄

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Vel, hvis man sier noe latterlig må man vel holde det ut. Da har man latterligjort seg selv. 

Det er heller ingen menneskerett å slippe å bli motsagt. Å bli kalt rasist er vel på sin plass hver gang man flagger rasistiske meninger, kan ikke se at det er noe feil med å henge bjella på katten.

Sånn som dere holder på har ordet rasisme helt mistet sin mening.

Skrevet

Trollfabrikker? Gå ta deg en bolle. Dere på venstresiden hyler opp om trolling, trollfabrikker, arrangerte angrep, fremmende makters inngrep og gud vet hva hver gang dere opplever noe dere ikke liker. Som i USA når Trump vant, eller i Sverige etter bilbrannene nå hvor det visstnok skulle være SD-sympatisører og/eller nazzer som stod bak. Dog, det ble stille nå det visste seg å være innvandrere som er mistankt.

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Rydd litt i brukerkontoene også, da.

Dere på venstresiden er glade i sensur. Det skal dere ha.

Skrevet

Hvis dere ser på partiprogrammet om innvandring til både FRP og ap så er de ganske like. Det er på et par punkter de skiller.  

Listhaug og bøhler var på debatten ifjor og de fikk kun lov å svare på om de var enige om påstanden. Og de var stort sett helt enige hele tiden. 

Anonymkode: 5df0e...062

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...