Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #1 Skrevet 25. august 2018 Britten Douglas Murray står bak den viktigste bokutgivelsen så langt i år. "Europas underlige død. Innvandring, identitet og islam", har solgt i bøtter og spann. Boken åpner med disse velformulert og treffende setningene om alle Angela Merkelene der ute: "Europa er i ferd med å begå selvmord. Om ikke annet, så har i alle fall verdensdelens ledere besluttet å begå selvmord. Hvorvidt de europeiske folkene velger å bli med på det, er naturligvis en annen sak." Kommende torsdag er Murray i Oslo for å treffe sitt norske publikum. Alle er hjertlig velkommen. Anonymkode: 1aa3e...5ba
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #2 Skrevet 25. august 2018 Det tror jeg neppe. Mannen bak årets viktigste bok, Hans Rosling, er nemlig død. Heldigvis rakk han å skrive «Factfulness», slik at du og andre med forvridd «kunnskap» fra klamme nettkammer kan lese dere opp og atter sove godt om natten. Ingen årsak, bare hyggelig😊 Anonymkode: ecb7f...805
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #3 Skrevet 25. august 2018 Det hinderne. Regner med at det er samme person som står bak alle disse innvandringsfiendtlige innleggene - da behøver du seriøst hjelp. Jeg husker hvor sjokkerte vi var når vi på skolen lærte om Nazismen og konsekvensene for jødene.. I dag renner samme retorikk inn i alle fora under fanen «ytringsfrihet» Jeg blir helt kvalm Anonymkode: f1b7c...079
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #4 Skrevet 25. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det hinderne. Regner med at det er samme person som står bak alle disse innvandringsfiendtlige innleggene - da behøver du seriøst hjelp. Jeg husker hvor sjokkerte vi var når vi på skolen lærte om Nazismen og konsekvensene for jødene.. I dag renner samme retorikk inn i alle fora under fanen «ytringsfrihet» Jeg blir helt kvalm Anonymkode: f1b7c...079 Det HOLDER NÅ skulle innlegget mitt starte med.. Anonymkode: f1b7c...079
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #5 Skrevet 25. august 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Britten Douglas Murray står bak den viktigste bokutgivelsen så langt i år. "Europas underlige død. Innvandring, identitet og islam", har solgt i bøtter og spann. Boken åpner med disse velformulert og treffende setningene om alle Angela Merkelene der ute: "Europa er i ferd med å begå selvmord. Om ikke annet, så har i alle fall verdensdelens ledere besluttet å begå selvmord. Hvorvidt de europeiske folkene velger å bli med på det, er naturligvis en annen sak." Kommende torsdag er Murray i Oslo for å treffe sitt norske publikum. Alle er hjertlig velkommen. Anonymkode: 1aa3e...5ba Du har nok blandet begrepene her. Du skriver "viktigste bokutgivelse", men mener "farligste bokutgivelse". Fint å kunne betydningen av begrepene man bruker. Anonymkode: 65899...8e7
Pengetreet Skrevet 25. august 2018 #6 Skrevet 25. august 2018 Dere er farlige. Dere som sprer hat og frykt. Ideen om at noen liv er av mindre betydning er hovedgrunnen til alt som er galt i verden.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #7 Skrevet 25. august 2018 8 minutter siden, Pengetreet skrev: Dere er farlige. Dere som sprer hat og frykt. Ideen om at noen liv er av mindre betydning er hovedgrunnen til alt som er galt i verden. Fremmedfrykt avler terrorisme... Anonymkode: f1b7c...079
graa Skrevet 25. august 2018 #8 Skrevet 25. august 2018 8 hours ago, Anonym bruker said: Det tror jeg neppe. Mannen bak årets viktigste bok, Hans Rosling, er nemlig død. Heldigvis rakk han å skrive «Factfulness», slik at du og andre med forvridd «kunnskap» fra klamme nettkammer kan lese dere opp og atter sove godt om natten. Ingen årsak, bare hyggelig😊 Anonymkode: ecb7f...805 Hvilken naturlov sier at du har rett?
graa Skrevet 25. august 2018 #9 Skrevet 25. august 2018 7 hours ago, Anonym bruker said: Det hinderne. Regner med at det er samme person som står bak alle disse innvandringsfiendtlige innleggene - da behøver du seriøst hjelp. Jeg husker hvor sjokkerte vi var når vi på skolen lærte om Nazismen og konsekvensene for jødene.. I dag renner samme retorikk inn i alle fora under fanen «ytringsfrihet» Jeg blir helt kvalm Anonymkode: f1b7c...079 Er du motstander av yttringsfrihet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå