Gå til innhold

Mannen bak årets viktigste bok til Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Britten Douglas Murray står bak den viktigste bokutgivelsen så langt i år. "Europas underlige død. Innvandring, identitet og islam", har solgt i bøtter og spann.

Boken åpner med disse velformulert og treffende setningene om alle Angela Merkelene der ute: "Europa er i ferd med å begå selvmord. Om ikke annet, så har i alle fall verdensdelens ledere besluttet å begå selvmord. Hvorvidt de europeiske folkene velger å bli med på det, er naturligvis en annen sak."

Kommende torsdag er Murray i Oslo for å treffe sitt norske publikum. Alle er hjertlig velkommen.

Anonymkode: 1aa3e...5ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg neppe. Mannen bak årets viktigste bok, Hans Rosling, er nemlig død. Heldigvis rakk han å skrive «Factfulness», slik at du og andre med forvridd «kunnskap» fra klamme nettkammer kan lese dere opp og atter sove godt om natten. Ingen årsak, bare hyggelig😊

Anonymkode: ecb7f...805

Skrevet

Det hinderne.  Regner med at det er samme person som står bak alle disse innvandringsfiendtlige innleggene - da behøver du seriøst hjelp.

Jeg husker hvor sjokkerte vi var når vi på skolen lærte om Nazismen og konsekvensene for jødene..

I dag renner samme retorikk inn i alle fora under fanen «ytringsfrihet»

Jeg blir helt kvalm 

Anonymkode: f1b7c...079

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det hinderne.  Regner med at det er samme person som står bak alle disse innvandringsfiendtlige innleggene - da behøver du seriøst hjelp.

Jeg husker hvor sjokkerte vi var når vi på skolen lærte om Nazismen og konsekvensene for jødene..

Jeg blir helt kvalm 

Det HOLDER NÅ skulle innlegget mitt starte med.. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Britten Douglas Murray står bak den viktigste bokutgivelsen så langt i år. "Europas underlige død. Innvandring, identitet og islam", har solgt i bøtter og spann.

Boken åpner med disse velformulert og treffende setningene om alle Angela Merkelene der ute: "Europa er i ferd med å begå selvmord. Om ikke annet, så har i alle fall verdensdelens ledere besluttet å begå selvmord. Hvorvidt de europeiske folkene velger å bli med på det, er naturligvis en annen sak."

Kommende torsdag er Murray i Oslo for å treffe sitt norske publikum. Alle er hjertlig velkommen.

Anonymkode: 1aa3e...5ba

Du har nok blandet begrepene her. 

Du skriver "viktigste bokutgivelse", men mener "farligste bokutgivelse".

Fint å kunne betydningen av begrepene man bruker. 

Anonymkode: 65899...8e7

Skrevet

Dere er farlige. Dere som sprer hat og frykt. Ideen om at noen liv er av mindre betydning er hovedgrunnen til alt som er galt i verden.

Skrevet
8 minutter siden, Pengetreet skrev:

Dere er farlige. Dere som sprer hat og frykt. Ideen om at noen liv er av mindre betydning er hovedgrunnen til alt som er galt i verden.

Fremmedfrykt avler terrorisme... 

Skrevet
8 hours ago, Anonym bruker said:

Det tror jeg neppe. Mannen bak årets viktigste bok, Hans Rosling, er nemlig død. Heldigvis rakk han å skrive «Factfulness», slik at du og andre med forvridd «kunnskap» fra klamme nettkammer kan lese dere opp og atter sove godt om natten. Ingen årsak, bare hyggelig😊

Anonymkode: ecb7f...805

Hvilken naturlov sier at du har rett?

Skrevet
7 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg blir helt kvalm 

Er du motstander av yttringsfrihet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...