Gå til innhold

Norsk tradisjonsnæring trues av innvandring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sakset fra den uavhengige nettavisen Harusett: 

En sorgtung Marvin Karlsen ser ned på det tomme destilleriet sitt. Etter mange års virksomhet må han gi tapt og legge ned. Femliterskannene må hives på dynga. 

-Først kom smuglerspriten og gjorde det vanskelig for oss, sier han og skuler bort på semitraileren som er parkert borte hos den polske naboen. Og så dødsstøtet - alle muslimene som kommer hit og har en helt annen kultur. - Dæm drækk jo itj! fortviler han. 

En rekke politikere deler Marvin Karlsens fortvilelse. - Vi har i mange år støttet denne næringen som en viktig del av det å ta vare på kulturen vår, sier Sylvi Listhaug. 

En kilde fra Frp trekker også fram en annen viktig utfordring: - Her kommer muslimene og skal trakassere - og så er de helt edru! Det blir veldig urettferdig overfor oss som har lange tradisjoner med å trakassere i fylla. Er du klar over hvor vanskelig det er å være skjerpa etter en sju-åtte karsk?  

Flere politikere fra Senterpartiet er enige i dette. De hevder at de som vil trakassere i edru tilstand er mye raskere til å taste inn sms-er og dermed får en stor konkurransefordel. 

En sentral Venstre-politiker synes det er trist at små bedrifter må legges ned, men mener det tross alt går fint an å trakassere med kjøpesprit innabords også. 

I Arbeiderpartiet mener de at dette ikke er noe stort problem. - Selv om det selvsagt er enklere å bortforklare trakassering begått i fylla, så er det litt feigt, mener en sentral politiker. Jeg klarer fint å trakassere både edru og full. Folk glemmer fort! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det du som står bak alle de her trådene som florerer her inne om dagen, eller bare kastet du deg på bølgen?

Anonymkode: 2569c...f98

Skrevet
13 minutes ago, Anonym bruker said:

Er det du som står bak alle de her trådene som florerer her inne om dagen, eller bare kastet du deg på bølgen?

best-can-t-tell-if-meme.jpg

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, er du gal? Jeg ble bare så lei av dem og dobbeltmoralen og trangsyntheten deres at jeg måtte finne på noe. 

Skrevet
4 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Nei, er du gal? Jeg ble bare så lei av dem og dobbeltmoralen og trangsyntheten deres at jeg måtte finne på noe. 

En stor feil i innlegget ditt... alle vet jo at muslimene drikker som svamper før de voldtar alle kvinnene og stjeler alle jobbene våre 🤣🤣🤣

Skrevet
20 minutter siden, skjotta skrev:

En stor feil i innlegget ditt... alle vet jo at muslimene drikker som svamper før de voldtar alle kvinnene og stjeler alle jobbene våre 🤣🤣🤣

Å! Da burde det heller ha vært en gladnyhet! For Marvin Karlsen. Evt for polakk-naboen. 

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å gjenkjenne satire ligger kanskje ikke så lett for deg?

Skrevet

Men men. Satire? Det er jo sånn det er... 🤔

Skrevet

😂

Anonymkode: f6b60...743

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...