the amazing spidermamma Skrevet 25. august 2018 #1 Skrevet 25. august 2018 Sakset fra den uavhengige nettavisen Harusett: En sorgtung Marvin Karlsen ser ned på det tomme destilleriet sitt. Etter mange års virksomhet må han gi tapt og legge ned. Femliterskannene må hives på dynga. -Først kom smuglerspriten og gjorde det vanskelig for oss, sier han og skuler bort på semitraileren som er parkert borte hos den polske naboen. Og så dødsstøtet - alle muslimene som kommer hit og har en helt annen kultur. - Dæm drækk jo itj! fortviler han. En rekke politikere deler Marvin Karlsens fortvilelse. - Vi har i mange år støttet denne næringen som en viktig del av det å ta vare på kulturen vår, sier Sylvi Listhaug. En kilde fra Frp trekker også fram en annen viktig utfordring: - Her kommer muslimene og skal trakassere - og så er de helt edru! Det blir veldig urettferdig overfor oss som har lange tradisjoner med å trakassere i fylla. Er du klar over hvor vanskelig det er å være skjerpa etter en sju-åtte karsk? Flere politikere fra Senterpartiet er enige i dette. De hevder at de som vil trakassere i edru tilstand er mye raskere til å taste inn sms-er og dermed får en stor konkurransefordel. En sentral Venstre-politiker synes det er trist at små bedrifter må legges ned, men mener det tross alt går fint an å trakassere med kjøpesprit innabords også. I Arbeiderpartiet mener de at dette ikke er noe stort problem. - Selv om det selvsagt er enklere å bortforklare trakassering begått i fylla, så er det litt feigt, mener en sentral politiker. Jeg klarer fint å trakassere både edru og full. Folk glemmer fort!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #2 Skrevet 25. august 2018 Er det du som står bak alle de her trådene som florerer her inne om dagen, eller bare kastet du deg på bølgen? Anonymkode: 2569c...f98
graa Skrevet 25. august 2018 #3 Skrevet 25. august 2018 13 minutes ago, Anonym bruker said: Er det du som står bak alle de her trådene som florerer her inne om dagen, eller bare kastet du deg på bølgen? Anonymkode: 2569c...f98
the amazing spidermamma Skrevet 25. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det du som står bak alle de her trådene som florerer her inne om dagen, eller bare kastet du deg på bølgen? Anonymkode: 2569c...f98 Nei, er du gal? Jeg ble bare så lei av dem og dobbeltmoralen og trangsyntheten deres at jeg måtte finne på noe.
skjotta Skrevet 25. august 2018 #5 Skrevet 25. august 2018 4 minutter siden, the amazing spidermamma skrev: Nei, er du gal? Jeg ble bare så lei av dem og dobbeltmoralen og trangsyntheten deres at jeg måtte finne på noe. En stor feil i innlegget ditt... alle vet jo at muslimene drikker som svamper før de voldtar alle kvinnene og stjeler alle jobbene våre 🤣🤣🤣
the amazing spidermamma Skrevet 25. august 2018 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2018 20 minutter siden, skjotta skrev: En stor feil i innlegget ditt... alle vet jo at muslimene drikker som svamper før de voldtar alle kvinnene og stjeler alle jobbene våre 🤣🤣🤣 Å! Da burde det heller ha vært en gladnyhet! For Marvin Karlsen. Evt for polakk-naboen.
Pengetreet Skrevet 25. august 2018 #7 Skrevet 25. august 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det du som står bak alle de her trådene som florerer her inne om dagen, eller bare kastet du deg på bølgen? Anonymkode: 2569c...f98 Å gjenkjenne satire ligger kanskje ikke så lett for deg?
Lessismore Skrevet 25. august 2018 #8 Skrevet 25. august 2018 Men men. Satire? Det er jo sånn det er... 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå