Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #1 Skrevet 24. august 2018 Sikkert mange som blir fyrt opp av dette spm., men jeg lurer seriøst på følgende: Hvorfor tror dere at nesten alle av Kardashians søstrene velger afro-amerikanse menn og noen av dem gangstere til partnere? De er selv rike og pene, men velger stygge menn som grenser til gangstere/narkomane??? Jeg skjønner ikke logikken? Anonymkode: 66870...c13
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #2 Skrevet 24. august 2018 Haha, dette har jeg også tenkt! Anonymkode: def78...734
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #4 Skrevet 24. august 2018 Hvem er det som er så stygge da? Anonymkode: 215cb...cac
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #5 Skrevet 24. august 2018 For att målgruppen deres skal identifisere seg med dem. Penger og privatliv går hånd i hånd. Anonymkode: bc098...bac
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #6 Skrevet 24. august 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvem er det som er så stygge da? Anonymkode: 215cb...cac Tristan, Travis Scott... Lamar...og Robs tidligere kjæreste Blac Chyna. Hun er jo mindre attraktiv for å være beskjeden.. Anonymkode: 66870...c13
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #7 Skrevet 24. august 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: For att målgruppen deres skal identifisere seg med dem. Penger og privatliv går hånd i hånd. Anonymkode: bc098...bac Det der må du forklare nærmere.... samtlige av Kardashians (forutenom Kourtneys ex) er sammen med - afro-amerikanere fordi.....? Anonymkode: 66870...c13
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #8 Skrevet 24. august 2018 Tja... De prøver nærmest å fremstille seg selv som svarte også, uten at de er det. De finner det fascinerende da? Anonymkode: c67d4...1a8
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #9 Skrevet 24. august 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tja... De prøver nærmest å fremstille seg selv som svarte også, uten at de er det. De finner det fascinerende da? Anonymkode: c67d4...1a8 Helt uforståelig..... Anonymkode: 66870...c13
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #10 Skrevet 24. august 2018 Men Kardashians-damene er da ikke fine de heller? Anonymkode: 7ee89...8af
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #11 Skrevet 24. august 2018 Dette er en viktig diskusjon. Stå på jenter. Anonymkode: 49309...21c
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #12 Skrevet 24. august 2018 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tristan, Travis Scott... Lamar...og Robs tidligere kjæreste Blac Chyna. Hun er jo mindre attraktiv for å være beskjeden.. Anonymkode: 66870...c13 Jeg synes ikke at Tristan eller Lamar er stygge. Tristan ser jo mye bedre ut enn Kanye West. Men Blac Chyna er et kapittel for seg selv, men så var jo ikke Rob noen stjerne heller da når han var sammen med henne. Anonymkode: 215cb...cac
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #13 Skrevet 24. august 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men Kardashians-damene er da ikke fine de heller? Anonymkode: 7ee89...8af Det er bare kunstig og et hav av sparkel Anonymkode: 215cb...cac
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #14 Skrevet 24. august 2018 10 minutes ago, Anonym bruker said: Men Kardashians-damene er da ikke fine de heller? Anonymkode: 7ee89...8af De er fæle. Anonymkode: 49309...21c
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #15 Skrevet 25. august 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes ikke at Tristan eller Lamar er stygge. Tristan ser jo mye bedre ut enn Kanye West. Men Blac Chyna er et kapittel for seg selv, men så var jo ikke Rob noen stjerne heller da når han var sammen med henne. Anonymkode: 215cb...cac De er stygge. Vet ikke hvorfor de alle har fetisj for svarte menn Anonymkode: def78...734
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #16 Skrevet 25. august 2018 Utseende er jo en ting, synes nå alle ser ok ut bortsett fra han ene rapperen med stygge tatoveringer og gulltenner. Men oppførsel/ problemer: alkoholisme, utroskap, mentale utfordringer. Hvorfor finner de ikke stabile, flotte menn - og hvorfor skal det gå så fort i svingene, gift etter 2 mmder, gravide kjapt.... Anonymkode: 009cf...fdc
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #17 Skrevet 25. august 2018 Once You go black, You never go back 😜 Anonymkode: d55a4...7c4
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #18 Skrevet 25. august 2018 Utseende dems er nå en ting. Men image og holdninger er passe shady på hele gjengen. Narkotika, utroskap og forsøke å begrave andres karriere for egen vinning. Smaken er som baken tydeligvis. Anonymkode: 8f86a...cd8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #19 Skrevet 25. august 2018 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvem er det som er så stygge da? Anonymkode: 215cb...cac Hvem ser bra ut? Anonymkode: 0921e...00e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #20 Skrevet 25. august 2018 Ville egentlig ikke kalt de hvite, men alt de gjør er typisk white trash. Inkludert valg av menn. Anonymkode: 460e6...0be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå