Gå til innhold

Hva mener du om disse påleggskombinasjonene?

Anbefalte innlegg

Skrevet
  • Brunost med bringebærsyltetøy
  • Salamipølse med majones
  • Leverpostei med kokt egg
  • Norvegiaost med kaviar
  • Makrell i tomat med rømme

Anonymkode: 871c5...44a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:
  • Brunost med bringebærsyltetøy - OK, vanlig kombo
  • Salamipølse med majones - OK, vanlig
  • Leverpostei med kokt egg - liker ikke leverpostei, men sikkert greit
  • Norvegiaost med kaviar- helt vanlig
  • Makrell i tomat med rømme, aldri hørt om, høres rart ut. 

Anonymkode: a48a3...632

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:
  • Norvegiaost med kaviar

Den eneste jeg ikke har hørt om før er makrell i tomat med rømme. Det andre er helt vanlig? 

Anonymkode: b43d8...6c2

Skrevet

Det er jo godt 🙂 men har Ikke smakt Leverpostei med kokt egg og makrell i tomat med rømme, ikke noe jeg kommer til å prøve men det hørtes jo helt ok ut

Anonymkode: 87efa...024

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:
  • Norvegiaost med kaviar

Har kun prøvd de 2 første. Synes det er en utmerket kombinasjon.

De 3 siste synes ikke jeg at hører sammen. Kunne sikkert spist den siste dersom jeg spiste makrell i tomat, men det gjøre jeg ikke.

Jeg brukte for øvrig å spise sjokade med servelat på skiva da jeg var liten. Mamma spiser den kombinasjonen enda.

Anonymkode: 3e598...fd4

Skrevet
  • Brunost med bringebærsyltetøy - bytt til jordbær eller blåbærsyltetøy 
  • Salamipølse med majones - bytt til trønderfår 
  • Leverpostei med kokt egg - bytt til paprika
  • Norvegiaost med kaviar - nam. Også godt med ost og jordbær eller blåbærsyltetøy 
  • Makrell i tomat med rømme- aldri prøvd, men begge deler er jo godt. Pleier ha ketchup på makrellen. 

Anonymkode: 4217b...ad4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Den eneste jeg ikke har hørt om før er makrell i tomat med rømme. Det andre er helt vanlig? 

Anonymkode: b43d8...6c2

Er leverostei med kokt egg vanlig? Har aldri hørt om det engang jeg. Det høres litt ekkelt ut

Anonymkode: 4e7aa...5ab

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:
  • Norvegiaost med kaviar

De to første er helt normalt her, de andre har jeg ikke hørt om😅

Anonymkode: f3f34...6fb

Skrevet

Mannen min spiser skive med brunost og speilegg, og ett barn spiser bacon og syltetøy 😅

Hadde ikke hørt om leverpostei og egg eller makrell og rømme. De andre er helt vanlige 😉

Anonymkode: 6fdb3...4f2

Skrevet

En av ungene her spiser brunost med svartpølse. En bekjent spiser brunost med sylteagurk. 

Anonymkode: e038e...d3e

Skrevet

Har ikke prøvd makrell i tomat med rømme, ellers er de andre alternativene i bruk nesten daglig her i huset. Minste her bruker prim med majones, det synes jeg ikke ser noe godt ut. Naboen elsker honning med majones.

Anonymkode: edad7...9d5

Skrevet

Syns alle er ok, men er ikke selv så glad i leverpostei med egg eller makrell med rømme, blir noe rart med konsistensen 😛

Sønnen her i huset elsker nugatti med..vent på det..gulost oppå. Det syns jeg ikke er like ok 😂

Anonymkode: fd9ca...9a2

Skrevet

Det eneste jeg ville spist av det der, er leverpostei med egg. Makrell i tomat med rømme høres direkte kvalmt ut, men selv om makrell ikke er min favoritt, spiser jeg det innimellom likevel, men da er den enten "naturell" eller jeg kan ha majones på.

Skrevet
9 minutes ago, Yellow Brick Road said:

Det eneste jeg ville spist av det der, er leverpostei med egg. Makrell i tomat med rømme høres direkte kvalmt ut, men selv om makrell ikke er min favoritt, spiser jeg det innimellom likevel, men da er den enten "naturell" eller jeg kan ha majones på.

Makress med majones høres direkte kvalmt ut.

Skrevet

Leverpostei og egg og makrell og rømme ville jeg unngått,ellers er de andre godt

Anonymkode: a0deb...48e

Skrevet

Dette er da helt vanlige kombinasjoner? Spiser alle jeg. Spesielt salami med majones. Trodde de to hørte helt naturlig sammen😆 Derimot har jeg en veninne som elsker leverpostei med bringebærsyltetøy på🤢

Anonymkode: 2a1f6...44f

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er da helt vanlige kombinasjoner? Spiser alle jeg. Spesielt salami med majones. Trodde de to hørte helt naturlig sammen😆 Derimot har jeg en veninne som elsker leverpostei med bringebærsyltetøy på🤢

Anonymkode: 2a1f6...44f

Min datter elsker også leverpostei med bringebærsyltetøy. Trodde hun var den eneste!😂

Ellers har skinke med bananskiver og skinke/sjokolade vært vanlige kombinasjoner hos oss.

Makrell med majones er visst vanlig i Danmark. 

Anonymkode: adef6...d49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...