Gå til innhold

Banner til bursdag - misfornøyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte et banner på obs, men er jo et "byggesett". Fått med 14 trekanter og et silkebånd. Trekantenene er kvite på baksida. Skal eg da legge de dobbelt, sjølv om eg gjør det er ikkje trekantene HELT like, så viser litt kvitt i kantene. 

Misfornøyd. Trudde da virkelig at det var et ferdig banner. 

Kor lang avstand skal det være mellom trekantene. Bare å tre silkebåndene i sikksakk gjennom hullene? Hullene var der sånn halvveis, må bare stikke de ut skikkelig med en gammel. 

Bygge det sammen, eller levere tilbake. Kva hadde dere gjort?

Anonymkode: 21722...524

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også banner som jeg jeg må sette sammen selv,det burde stått i annonsen så jeg visste om det FØR jeg kjøpte den. Utrolig irriterende når en ikke er forberedt på det.

Anonymkode: d1c16...52e

Skrevet

Unnskyld, men nå måtte jeg bare le :)Hvordan er det mulig å lage så store problemer av å lage et banner.

- skal begge sider vises, så limer du enten 2 sammen (evt limer et annet ark på baksiden), klipper de like og trer de på silkebåndet. Men du kan og bare henge de rett på som de er, gjør da ingenting at de er hvite på den ene siden

- skal det henge inntil noe så bare den ene siden vises, så tre du på båndet med den avstanden du synes er fin

Anonymkode: d4c05...e48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...