Gå til innhold

Er det greit at menn bruker kvinnetoalettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn apropo det som står skrevet her:

Anonymkode: 2f14c...806

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er greit at personer som føler seg som kvinner bruker kvinnetoalettet, uansett hva de måtte ha mellom beina. Forutsatt at de ikke pisser på ringen.

Anonymkode: b58a0...030

Skrevet

Nei absolutt ikke! Er ikke keen på overgrep..

Anonymkode: 7ea22...aac

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Det er greit at personer som føler seg som kvinner bruker kvinnetoalettet,

Hvordan vet man hva personen føler seg som?

Skrevet

Det ser jeg ikke på som noe problem. Det er også mer og mer vanlig at man på feks utesteder bare har unisex-toaletter uansett. 

Anonymkode: a3cf8...bdf

Skrevet

Jeg ser ikke på det som et problem i det hele tatt. På jobb deler vi både garderober og doer

Anonymkode: 10bd9...7bd

Skrevet

Menn tisser på tingen og skvetter gjerne litt på golvet også. I tillegg driter de som regel ned hele doen når de gjør nr 2. Så nei, det er ikke greit!

Anonymkode: 78d3a...0fc

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Menn tisser på tingen og skvetter gjerne litt på golvet også. I tillegg driter de som regel ned hele doen når de gjør nr 2. Så nei, det er ikke greit!

*ringen

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ser jeg ikke på som noe problem. Det er også mer og mer vanlig at man på feks utesteder bare har unisex-toaletter uansett. 

Anonymkode: a3cf8...bdf

Å da går voldtekts statestikken opp!

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Det var da voldsomt til generalisering!

Skrevet

Jeg har jobbet som renholder og vasket ofte toaletter på kjøpesenter. Det var som regel dametoalettene som var grisete

Skrevet

En do for de som står og pisser pg en for de som sitter, helt uavhengig av hvilket kjønn de har.

Grisene som står kan strø dråpene sine langt unna kvinnetoaletttet.

Ønsker forresten eget toalett for de som på død og liv må spre toalettpapir utover gulvet.

Anonymkode: 2527b...9ce

Skrevet

Jeg har jobbet som renholder og vasket ofte toaletter på kjøpesenter. Det var som regel dametoalettene som var grisete

Postet litt fort

Herretoalettene luktet ofte litt, men det var ikke pga gris, men på grunn av de ekle urinalene

Skrevet

Postet litt fort

Herretoalettene luktet ofte litt, men det var ikke pga gris, men på grunn av de ekle urinalene

Haha, litt gøy å høre din erfaring. Jeg jobbet nemlig også som renholder i en større bedrift mens jeg studerte. Det jeg skrev, var min erfaring. Mye tiss på gulvet og drit i do, i tillegg til mye lukt på herretoalettene. Dametoalettene var nesten alltid «rene». Er tydeligvis ikke sånn overalt☺️

Skrevet
20 minutes ago, Anonym bruker said:

Menn tisser på tingen og skvetter gjerne litt på golvet også. I tillegg driter de som regel ned hele doen når de gjør nr 2.

Hadde du byttet ut "menn" med "muslimske menn" hadde det blitt harball av dimensjoner. Nå er det ingen som reagerte. 

Skrevet

Menn vil aldri bli kvinner, og kvinner vil aldri bli menn. 

Har du en penis, så går du på mannetoalettet. 

Anonymkode: 45e99...2ae

Skrevet

Dersom det er mye kø på damedo bruker jeg herredoen, så syns vel at det må gå begge veier. 

Anonymkode: 3435c...17b

Skrevet

Det plager ikke meg så lenge døren kan låses.

Anonymkode: bc09a...e51

Skrevet

Kriteriet for å bruke offentlige toaletter, enten de er for menn eller damer, bør være at det som skal i do går ned i do og ingen andre steder. Uavhengig av hva det kommer ut av. 😛

Anonymkode: b97da...69b

Skrevet

Helt ok så lenge de ikke griser.

Anonymkode: 48d7b...607

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du byttet ut "menn" med "muslimske menn" hadde det blitt harball av dimensjoner. Nå er det ingen som reagerte. 

Du er her også, ja?

Anonymkode: 12c95...4ff

Skrevet

Helt ok så lenge de ikke griser.

Ja for voldtekt det er ikke er så ille??

Skrevet

Er det ofte voldtekt på fellestoaletter? Jeg legger jo til grunn at folk følger norsk lov i tillegg, men det ble kanskje litt vanskelig for deg å forstå?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er det en reell problemstilling? Når hørte vo sist om en voldtektsmann i kjole på et kvinnetoalett?

Og et forbud mot menn på damedo virker jo bare på lovlydige menn. De som voldtar går vel neppe av veien for å ignorere et forbud mot å bruke kvinnetoalettet? 

Anonymkode: 2527b...9ce

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det veldig vanlig når man deler toalett mener du? har du linker til dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...