Gå til innhold

Mannen vil forlate meg for elskerinnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut for en måneds tid tilbake at mannen, etter 7 års forhold, hadde vært utro i 6-7 mnd. Han tryglet og ba. Jeg slet veldig, men hadde vanskelig for å gi opp alt. Stilte flere betingelser og disse var han villig til å innfri. Sist helg var det er ny krangel, og han sier plutselig at jeg må ta et valg; glemme st det har skjedd, ellers er alt over. Jeg svarer at selvsagt kan jeg ikke bare glemme alt.. Neivel sier han, går ut døren og slår sv mobilen,. Dagen etter kommer hsn hjem, sier han vil flytte ut. Når jeg spør hvor, så svarer han at han «krasjer» hos hun han var utro med.. Jeg klikker, og han bare går. Skal treffe hsn på mandag, for å snakke ut. Han skriver at de to nå vil prøve å finne ut av ting og prøve å få et forhold på plass. 

Vi ti har et barn på 3-4 år, hun har visst ingen barn. Hun bor 10 minutter herfra..

Jev angrer så, jrg vil bare ha ham tilbake

Anonymkode: eac92...60a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en kronidiot. Han vil altså forlate familien sin for å prøve å finne ut av ting og stable et forhold på plass med en elskerinne....Det høres ikke ut som om hanbryr seg så veldig mye om henne en gang, men at han bruker henne for å få deg dit han vil

Anonymkode: 1b187...cae

Skrevet

Vil du virkelig ha tilbake en utro mann???

Anonymkode: 56100...dfe

Skrevet

Angrer på hva, krangelen? At du ikke klarer å glemme? Tenker det uansett er så ødelagt mellom dere nå at det vil bare ikke gå å fortsette sammen. Du vil ALDRI kunne stole på ham.

Anonymkode: 25239...53b

Skrevet

Men han har jo helt rett! Du har 2 valg: enten tilgi han og ikke bruke det mot han for ettertiden,eller ikke tilgi han og avslutte forholdet. Uansett hvor forkastelig hans handlinger er må du ta et valg og stå for det. Du kan ikke velge å beholde han,for så å bruke det mot han i en krangel! 

Anonymkode: c5844...bc6

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men han har jo helt rett! Du har 2 valg: enten tilgi han og ikke bruke det mot han for ettertiden,eller ikke tilgi han og avslutte forholdet. Uansett hvor forkastelig hans handlinger er må du ta et valg og stå for det. Du kan ikke velge å beholde han,for så å bruke det mot han i en krangel! 

Anonymkode: c5844...bc6

Sannhet med modifikasjoner. En måned er ikke nok tid til å tilgi og legge alt bak seg, altså. Etterhvert må man jo det om det skal kunne funke, men en måned er for lite tid til å kunne kreve det av hi.

Hi; vil du virkelig ha ham tilbake? Eller vil du ha tilbake det du trodde dere kunne være?

Anonymkode: ff67b...6e7

Skrevet

Han er fullstendig på bærtur. 

Det er HAN som hadde ansvaret for å reparere forholdet deres - som han selv har fucka til. 

Så «krasjer» han hos dama han har vært utro med? Jeg ville nok vært ferdig med min mann i det øyeblikket jeg fikk vite nettopp dette. 

La ham gå, gjør plass til en mann som har noe å gi deg. 

Anonymkode: de034...4ad

Skrevet

Forholdet med elskerinna vil neppe vare. Men var jeg deg ville jeg aldri tatt ham tilbake, makan til dust!

Skrevet

La han gå, for hvis du tar han tilbake tror han nok bare at han kan gjøre som han vil. Eksen min var også utro og flyttet sammen med sin elskerinne, og etter 2 barn med henne er han nå singel etter at hun oppdaget at han hadde vært utro med en ny dame på jobben.

Anonymkode: 6de68...d45

Skrevet

Good riddance!

Anonymkode: e8342...66e

Skrevet

Kvitt deg med dusten, jobb med deg selv å innse at du fortjener bedre. Jeg har vært i du e sko, tilga men selvgøfølgelig var han utro igjen. Da gikk jeg fra han, selv om det rev hjertet mitt istykkelse i lang tid. Men jeg kunne ikke tilgi igjen, jeg innså at jeg elsket han høyere enn han elsket meg. Vondt men sant.

Anonymkode: aa81c...97e

Skrevet

Han er tydelig ikke villig til å jobbe med forholdet deres. Alle profesjonelle mener st den utro parten må tåle mye fra partneren om forholdet skal ha sjangs.

Anonymkode: 1aa1c...d63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...