mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. august 2018 #1 Skrevet 24. august 2018 Her har vi null planer og det er helt herlig! Ungene ville visst være hjemme og spille med kompiser og jeg for min del skal lese bøker. Ellers masse god mat og levende lys😊. Dere da?
tante grusom master of law Skrevet 24. august 2018 #2 Skrevet 24. august 2018 I kveld sover barna hos farmor, så jeg og mannen skal drikke vin og skravle og kose oss! Gleder meg! Resten av helgen tar vi som det kommer, vi skal trene i hvert fall. Lage noe god mat med barna og slappe av tenker jeg. Vi må vaske huset og.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #3 Skrevet 24. august 2018 Jeg skal besøke en god venn (eller elsker om du vil) 😉 Anonymkode: a02a0...be2
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #4 Skrevet 24. august 2018 Håper jeg skal føde, fem dager på overtid 😞 Anonymkode: 1bd87...e5a
Love my kidz Skrevet 24. august 2018 #5 Skrevet 24. august 2018 Eneste spikrede planen jeg og sønnen har er kino på søndag. Ellers skal vi slappe av og kose oss. Sønnen elsker å spille, og det skal han få lov til å gjøre mye i helgen. Muligens kommer en kompis på besøk en dag. Jeg gleder meg til å strikke, og skal se Stjernekamp lørdag. Håper på en trimtur, både for meg og sønnen. Han pleier ofte å sykle ved siden av meg som jogger. Har bare fått meg en plage i foten, plantar fascittis, så spørs om det blir sykling på oss begge 😌😊
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #6 Skrevet 24. august 2018 Vi har barnefri og skal på hytten, bare oss to🤗❤ Anonymkode: d4c34...2da
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #7 Skrevet 24. august 2018 Jobbe litt. Forsøke å bli kvitt en familie som kom uanmeldt på besøk for nesten en uke siden. Bake. Plukke epler. Se etter sopp. Ukeshandling. 2 treningsturer. Gå gjennom neste ukes lekser med ungene. Vaske klær. Anonymkode: c6061...e8b
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #8 Skrevet 24. august 2018 Hadde gledet meg veldig til å gå på ett standup show som jeg har billett til ikveld,men så avlyser barnefaren samværet med småen idag Det føles så urettferdig at når jeg får skal på noe så avlyser barnefaren ifjor hadde jeg gledet meg i flere uker til julebordet med jobben jeg da hadde,men da kom barnefaren dagen før å avlyste samvær så fikk ikke gått på julebordet.Å nå igjen så ender jeg med å være hjemme med småen istedenfor å gå på standup showet jeg hadde gledet meg sånn til.. Anonymkode: bea1d...abd
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. august 2018 #9 Skrevet 24. august 2018 I dag skal jeg rydde og vaske litt her hjemme å kose meg med spekemat og litt rødvin mens jeg ser på TV. I morgen skal jeg på fest, noe som jeg gleder meg masse til 😊 På søndag skal jeg i dåp til niesen min ❤️
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #10 Skrevet 24. august 2018 Elvefestivalen i Drammen 😊👍 Anonymkode: 03888...cd8
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #11 Skrevet 24. august 2018 Ikveld er det pizza og film med barna. Imorgen får vi en niese på besøk, hun skal være med meg og eldste på besøk til en av mine venninner. Søndag blir det nok en tur i marka håper jeg, begynner å bli ei stund siden sist😊 Anonymkode: 24af5...ec2
Gjest KenCreek Skrevet 24. august 2018 #12 Skrevet 24. august 2018 Var på festival hele forrige helg, så denne helgen blir det avslapning hjemme med me, myself & I. Utrolig så introvert jeg har blitt med årene.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #13 Skrevet 24. august 2018 Minst mulig. Vi har ekstremt travle hverdager med 10-15 treninger på ungene, jobber, hus og hund. Så i helgene gjør vi minst mulig...kanskje en og annen tur i skogen med hunden og de av ungene som vil være med. Ellers husarbeid og god mat og avslapping. Anonymkode: 20b02...397
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #14 Skrevet 24. august 2018 Sitter på verandaen i + 33 med iskald øl og tapas. Barnefriferieuke ja 👍 🍻 Anonymkode: 8ae97...529
Mumua Skrevet 24. august 2018 #15 Skrevet 24. august 2018 Vaske klær. Omgangssyken meldte sin ankomst inatt og både mann og barn er syke, blir vel min tur i løpet av helgen. Så håper jeg å få noen timer til lesing av fag siden jeg gikk glipp av undervisning idag. Må kjøre et lass på miljøstasjonen imorgen også. Og underholde syke barn som kjeder seg 🙄
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #16 Skrevet 24. august 2018 Bursdagsmaraton, som vanlig. Bursdager, bursdager, hele tiden. 🙄 Anonymkode: 46974...8fa
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 24. august 2018 #17 Skrevet 24. august 2018 Koser oss med potetgull i dag😊I morgen skal vi til byen å se på den nye skolen og kino👍Søndag bør jeg vaske bilen innvendig😏Perfekt helg🤗
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #18 Skrevet 24. august 2018 Skal jobbe det meste av helga...Satser på en rolig kveld i sofaen lørdag når jeg har litt fri. Anonymkode: 7165e...90e
Lille- MO Skrevet 25. august 2018 #20 Skrevet 25. august 2018 Var i bursdag i går, skal på fotballcup i dag og søndag skal vi bare være hjemme og slappe av.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #21 Skrevet 25. august 2018 Skal ned og titte i byen pga elvefestivalen. Det er vel det, kanskje lese en bok! Anonymkode: e4243...6d1
Love85 Skrevet 25. august 2018 #22 Skrevet 25. august 2018 i går jobbet jeg, spiste ute, slappe av med film og macen resten av kvelden idag må jeg vaske klær ellers bare slappe av med macen, film og så skal jeg lage meg biff med grønnsaker til middag, og senere kommer ungen hjem,etter og ha vert med besteforeldrene sine til lysekil søndag 0 planer, muligens fotballkamp
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #23 Skrevet 25. august 2018 Her blir det feiring av bursdagen hennes lørdag og søndag. Så her er det et håp om å slappe av etter hvert. Ellers er det fotballkamp på søndag. Anonymkode: d5709...d34
Anonym bruker Skrevet 25. august 2018 #24 Skrevet 25. august 2018 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Hadde gledet meg veldig til å gå på ett standup show som jeg har billett til ikveld,men så avlyser barnefaren samværet med småen idag Det føles så urettferdig at når jeg får skal på noe så avlyser barnefaren ifjor hadde jeg gledet meg i flere uker til julebordet med jobben jeg da hadde,men da kom barnefaren dagen før å avlyste samvær så fikk ikke gått på julebordet.Å nå igjen så ender jeg med å være hjemme med småen istedenfor å gå på standup showet jeg hadde gledet meg sånn til.. Anonymkode: bea1d...abd Hvilke grunner har han for å avlyse? Kanskje du bare må bli veldig hard og si nei det er ikke mulig å avlyse. Hvis ikke, ordne deg med betalt barnevakt. Anonymkode: d0443...c96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå