Gå til innhold

Hva tenker dere om denne testen?


Babynr2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynte å blø litt i går, men ikke like kraftig som vanlig mens. Det pågår forsatt. Har vært både brunt, mørkerødt, rødt og friskt, så vet ikke om det ble noe denne gangen🤔 Får sikkert bare vente og se🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om noen av dere har opplevd tidlig SA før, men i og med at testen var positiv så har jo egget festet seg. Da burde det vell kanskje vært en større blødning med litt koagulert blod hvis det er tilfellet og det er TR som har kommet? Eller hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friskt blod er som regel ikke noe godt tegn. Hvis det er blodansamling i livmoren (som skjer noen ganger) vil dette som regel komme ut som brunt blod, ikke friskt blod. Jeg har imidlertid sett flere her inne som har hatt friskt blod og fremdeles vært gravide og alt har gått bra, så for å være sikker må du bare vente noen dager og teste igjen, eller dra til legen for å måle stigning av HCG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige helg hadde jeg en kraftig blødning, ble redd og dro til legen på mandagen. Der fikk jeg se hjerteaktivitet og beskjed om at jeg hadde et hematom. Er fortsatt gravid så blødning trenger ikke bety sa. 

Anonymkode: 84015...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor langt er du på vei? 
Eg hadde en SA, mistet i uke 7, husker godt fra da at mine graviditetstester aldri vart skikkelig sterke, var svake heile tida.
Mistet vel egentlig litt tidligere, for det vart oppdaget på UL at det bare var fostersekken som var der inne. Men testet positivt til ca 1 uke etter et var komt ut.

Anonymkode: 6153b...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...