Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 Jeg har lavt stoffskifte og begynte med medisiner for en stund siden. Var hos legen i dag og fikk beskjed om at jeg var overdosert, så han satte ned dosen min. At jeg er overdosert, betyr det at jeg er på vei mot høyt stoffskifte, eller hva betyr det egentlig? Jeg er ikke så inni dette enda, og glemte helt å spørre han Anonymkode: a37f6...08b
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #2 Skrevet 24. august 2018 Dytter litt Hi Anonymkode: a37f6...08b
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #3 Skrevet 24. august 2018 Det betyr at du får for mye medisin, som kan gi symptomer på høyt stoffskifte Anonymkode: 2d6d3...3aa
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #4 Skrevet 24. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det betyr at du får for mye medisin, som kan gi symptomer på høyt stoffskifte Anonymkode: 2d6d3...3aa Så man kan ikke få for høyt stoffskifte av for mye medisin, bare symptomer på det? Jeg har en kusine som har høyt stoffskifte og er veldig dårlig i peioder. Derfor jeg begynte å tenke på det Anonymkode: a37f6...08b
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #5 Skrevet 24. august 2018 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så man kan ikke få for høyt stoffskifte av for mye medisin, bare symptomer på det? Jeg har en kusine som har høyt stoffskifte og er veldig dårlig i peioder. Derfor jeg begynte å tenke på det Anonymkode: a37f6...08b Bare symptomer, men det kan være tungt nok det. Anonymkode: 2d6d3...3aa
Anonym bruker Skrevet 24. august 2018 #6 Skrevet 24. august 2018 Nei, du får ikke høyt stoffskifte av for mye medisiner - men som tidl nevnt: du kan få symptomer på det (hjertebank, vektnedgang osv). Vær litt obs på at veldig mange fastleger dessverre kun ser på prøveresultatene - og glemmer litt dine symptomer. Jeg fikk beskjed av legen min i går om akkurat det samme. Men jeg kjenner stoffskiftet mitt godt, og fungerer best når T4 ligger litt høyt (og da ligger TSH veldig lavt hos meg). Det liker ikke legen helt - men som hun sa: det viktigste er hvordan du føler deg og at du ikke har symptomer på overdosering. Så da doserte vi ikke ned, selv om prøvene sa at jeg lå litt for lavt på TSH. hilsen en med lavt stoffskifte i 14 år. Anonymkode: eb8c5...225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå