Gå til innhold

Merkelige symptomer, hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en merkelig følelse i brystene, de er litt rare og ømme spesielt når jeg våkner om morgenen. På fredag kom en ekkel metallsmak i munnen, ekkelt. Den vedvarte så stoppet den før den kom tilbake igjen i går. Nå og da så er jeg litt kvalm, noen ganger så merker jeg små fantomspark i magen (luft kanskje). I hele dag har jeg vært skikkelig trøtt, har bare hatt lyst å legge meg nedpå. Må vel komme meg til legen men han tar meg jo ikke på alvor, ikke så lett å skifte fastlege her heller. Har tenkt på graviditet men hadde mensen sist for 3 uker siden, så det hadde jo vært rart. Pluss de ømme brystene kom før mensen kom sist og da tenkte jeg det var pga mensen. Kan man være gravid selv om man har hatt mensen? Sist gang mensen ganske kort i forhold til det den pleier å være, det må jeg legge til. 

Har googlet (vet jo at man ikke burde det), da kommer det jo opp alt mulig rart :( 

Anonymkode: 8a5c8...79b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt graviditetstest da?

Anonymkode: 44940...fee

Skrevet

Det er helt vanlig å ha blødninger i første trimester, og mange tolker disse blødningene som mens. Har du hatt mensen er du ikke gravid.

Eneste måten å vite sikkert på er å ta en test....

Anonymkode: 61eb7...11a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...