Gå til innhold

Kan jeg gjøre dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min går i 2.klasse å bestevennen hans er en jente. De leker sammen hele tiden å storkoser seg sammen. I klassen er de totalt 21,11 gutter og 10 jenter. Sønnen min har snart bursdag å vil selvsagt innvitere bestevennen sin,men jeg ønsker ikke innvitere 21 unger. Kan jeg be alle guttene +bestevennen hans som er jente?

Anonymkode: 19cd2...8d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, så lenge det bare er 1 og det er såpass mange å ta av, så er det ikke noe problem. Omtrent samme fordeling i min sønns klasse, og vi har også invitert 1 av jentene. Hun er ikke bestevenninnen, men nabo, og han ønsket å be alle nabobarna i tillegg til guttene i klassen. 1 av nabobarna var tilfeldigvis ei jente som også går i klassen hans. Det må jo være greit.

Anonymkode: d14a9...a36

Skrevet

Syns jenta det er greit å være enste jente? 

Da jeg var liten, ble jeg ofte bedt i guttebursdager . Da kom det gjerne ei jente til. Det syns jeg var kjekt 😊

Anonymkode: 7eec9...fff

Skrevet

Er han venn med alle guttene i klassen? Hvis du skal be ei jente fordi de er venner, synes jeg det blir mest naturlig å be de fra klassen som han er venn med, uavhengig av kjønn.

Skrevet

Begge mine barn har mange ganger vært i bursdag der de er den eneste av sitt kjønn. Helt uproblematisk å gjøre det slik du skisserer 🙂

Anonymkode: 8f2e2...a9a

Skrevet

Ja, alle guttene pluss bestevennen. Det er helt ok.

Anonymkode: a3f37...f0b

Skrevet

Datteren min var eneste jenten som ble invitert i bursdagen til en gutt i klassen, de hang sammen som ertiser de første årene. Etter et par år endret det seg da de fant venner av samme kjønn  i klassen😊

Det var ingen som reagerte på det😊

Anonymkode: e6e72...c94

Skrevet
8 timer siden, Pobie skrev:

Er han venn med alle guttene i klassen? Hvis du skal be ei jente fordi de er venner, synes jeg det blir mest naturlig å be de fra klassen som han er venn med, uavhengig av kjønn.

Han er vel mer med jentene egentlig men vi må nesten innvitere guttene likevel. Å 21 unger er uaktuelt.

Anonymkode: 19cd2...8d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...