Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 Sønnen min går i 2.klasse å bestevennen hans er en jente. De leker sammen hele tiden å storkoser seg sammen. I klassen er de totalt 21,11 gutter og 10 jenter. Sønnen min har snart bursdag å vil selvsagt innvitere bestevennen sin,men jeg ønsker ikke innvitere 21 unger. Kan jeg be alle guttene +bestevennen hans som er jente? Anonymkode: 19cd2...8d9
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #2 Skrevet 23. august 2018 Ja, så lenge det bare er 1 og det er såpass mange å ta av, så er det ikke noe problem. Omtrent samme fordeling i min sønns klasse, og vi har også invitert 1 av jentene. Hun er ikke bestevenninnen, men nabo, og han ønsket å be alle nabobarna i tillegg til guttene i klassen. 1 av nabobarna var tilfeldigvis ei jente som også går i klassen hans. Det må jo være greit. Anonymkode: d14a9...a36
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #3 Skrevet 23. august 2018 Syns jenta det er greit å være enste jente? Da jeg var liten, ble jeg ofte bedt i guttebursdager . Da kom det gjerne ei jente til. Det syns jeg var kjekt 😊 Anonymkode: 7eec9...fff
Pobie Skrevet 23. august 2018 #4 Skrevet 23. august 2018 Er han venn med alle guttene i klassen? Hvis du skal be ei jente fordi de er venner, synes jeg det blir mest naturlig å be de fra klassen som han er venn med, uavhengig av kjønn.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #5 Skrevet 23. august 2018 Begge mine barn har mange ganger vært i bursdag der de er den eneste av sitt kjønn. Helt uproblematisk å gjøre det slik du skisserer 🙂 Anonymkode: 8f2e2...a9a
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #6 Skrevet 23. august 2018 Ja, alle guttene pluss bestevennen. Det er helt ok. Anonymkode: a3f37...f0b
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #7 Skrevet 23. august 2018 Datteren min var eneste jenten som ble invitert i bursdagen til en gutt i klassen, de hang sammen som ertiser de første årene. Etter et par år endret det seg da de fant venner av samme kjønn i klassen😊 Det var ingen som reagerte på det😊 Anonymkode: e6e72...c94
Anonym bruker Skrevet 23. august 2018 #8 Skrevet 23. august 2018 8 timer siden, Pobie skrev: Er han venn med alle guttene i klassen? Hvis du skal be ei jente fordi de er venner, synes jeg det blir mest naturlig å be de fra klassen som han er venn med, uavhengig av kjønn. Han er vel mer med jentene egentlig men vi må nesten innvitere guttene likevel. Å 21 unger er uaktuelt. Anonymkode: 19cd2...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå