Gå til innhold

Kjipt med 17 års dag i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så ille om det høres ut...håper jeg 😉

Eldste er 17 år snart og har lyst å ferie litt stort denne gang. Hun pleier å gå ut å spise med de nærmeste venner, men denne gangen har hun lyst å inviterte flere samtidig som hun også har med venner fra trening. Vi har ikke plass til 25+ hjemme...jeg jobber i barnehage og kan låne fellesrommet der. Hun vil gjerne ha alle der på temafest. Langbord og kul pynt og god mat. Jeg syns det er en glimrende ide egentlig, men er det kjipt for dem? Er litt redd venninnene vil tenke å herregud liksom når det er i barnehagen. Men fellesrommet er fint og godt musikk anlegg og slikt...

Anonymkode: a54bd...ecc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En siste barnebursdag før voksenlivet! Kjør det helt ut med tegneduk på bordet, og pølsebod med liksompenger.

Kan bli kleint og rart, men med litt ironisk distanse og vel utført opplegg kan det bli kult.

Anonymkode: c5aee...00d

Skrevet

La det være opp til datteren din om det er innafor eller ikke.

Anonymkode: 56629...7f1

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

La det være opp til datteren din om det er innafor eller ikke.

Dette tenker jeg også. I tillegg ville jeg vært 110% sikker på at ingen hadde med alkohol og at det ikke kom flere enn de som var invitert. Mest sannsynlig hadde jeg ikke turt å ikke være der selv, men da selvfølgelig i en annen del av  barnehagen. Naboen her hadde besøk av noen venner da hun var alene og da kom det plutselig 50 ungdom og ville være med. Heldigvis gikk det bra, men hvis de hadde kommet seg inn, hadde det nok ikke gått bra og det ville vært tragisk hvis barnehagen blitt rasert. 

Anonymkode: 4cf7d...4f5

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette tenker jeg også. I tillegg ville jeg vært 110% sikker på at ingen hadde med alkohol og at det ikke kom flere enn de som var invitert. Mest sannsynlig hadde jeg ikke turt å ikke være der selv, men da selvfølgelig i en annen del av  barnehagen. Naboen her hadde besøk av noen venner da hun var alene og da kom det plutselig 50 ungdom og ville være med. Heldigvis gikk det bra, men hvis de hadde kommet seg inn, hadde det nok ikke gått bra og det ville vært tragisk hvis barnehagen blitt rasert. 

Dette

Anonymkode: 5dda6...bf4

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir på kontoret mitt mens de holder på. Og det er greie jenter. Men joda - jeg er der, bare i en annen etasje. 

HI

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke så ille om det høres ut...håper jeg 😉

Eldste er 17 år snart og har lyst å ferie litt stort denne gang. Hun pleier å gå ut å spise med de nærmeste venner, men denne gangen har hun lyst å inviterte flere samtidig som hun også har med venner fra trening. Vi har ikke plass til 25+ hjemme...jeg jobber i barnehage og kan låne fellesrommet der. Hun vil gjerne ha alle der på temafest. Langbord og kul pynt og god mat. Jeg syns det er en glimrende ide egentlig, men er det kjipt for dem? Er litt redd venninnene vil tenke å herregud liksom når det er i barnehagen. Men fellesrommet er fint og godt musikk anlegg og slikt...

Du kjenner jo datteren din best, og slik jeg leser det så har hun lyst til å feire der. Jeg tenker at det kommer helt an på gjengen. Er det mulighet for at noen tar med noe alkohol f.eks? Vil de evnt respektere at det er alkoholfritt der? Min datter og hennes gjeng har gjerne hatt bursdagsfester med alkohol også vet jeg. Men i de bursdagene der det ikke er aktuelt med det, så har alle respektert det. 

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

En siste barnebursdag før voksenlivet! Kjør det helt ut med tegneduk på bordet, og pølsebod med liksompenger.

Kan bli kleint og rart, men med litt ironisk distanse og vel utført opplegg kan det bli kult.

Anonymkode: c5aee...00d

Veldig veldig kleint! Dette er ingen barnebursdag...…...

Anonymkode: 08b44...566

Skrevet

Det vet hun best selv. Er ikke det viktigste hva HUN synes, ikke venninnene? Her kan du sende ut feil signaler til henne

Anonymkode: a244e...e41

Skrevet

Lag temabursdag "Back to kindergarden", og ta det helt ut med dresskode "Barnehagebarn og kjør alt i barnehagestil. Er alle med på leken kan det bli skikkelig gøy. Å sitte stivpynta på barnehagestoler og være seriøse høres bare kjedelig ut.

Men dette må selvfølgelig være opp til datteren din. Denne må hun få avgjøre.

Anonymkode: be91d...620

Skrevet

Når jeg var 17 og i bursdag så drakk vi! Litt upassende i en barnehage.

Skrevet
45 minutter siden, Blondzilla skrev:

Når jeg var 17 og i bursdag så drakk vi! Litt upassende i en barnehage.

De drikker ikke så akuratt det er ikke noe problem. 

HI

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Lag temabursdag "Back to kindergarden", og ta det helt ut med dresskode "Barnehagebarn og kjør alt i barnehagestil. Er alle med på leken kan det bli skikkelig gøy. Å sitte stivpynta på barnehagestoler og være seriøse høres bare kjedelig ut.

Men dette må selvfølgelig være opp til datteren din. Denne må hun få avgjøre.

Anonymkode: be91d...620

Tror dette er et tema som hadde slått an hos damer på 40+, ikke 17 åringer.

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI

Det trodde ikke moren min heller atjeg gjorde...

Skrevet

Jeg synes det høres helt topp ut med det lokalet jeg. Kjempefint tilbud for at hun skal få feiret sammen med vennene sine.  

Anonymkode: eea62...e95

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI

Hvis det ikke er et problem , så kjør på med fest i bhg 😊ikke oss du må spørre 😉Jeg var på julebord i en bhg engang! Makan til fyllefest ! Var for elektrikere og konene deres. Jeg var ca 19 år og drit bekymra for at noen skulle ødelegge tegningene som hang på veggene der 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...